اردبیل؛

دستگیری 17 قاچاقچی عمده مواد محترقه در استان اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: 17 نفر از قاچاقچیان عمده مواد محترقه و منفجره و عاملان اصلی تهیه و توزیع آن در استان تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی افزود: با این افراد بدون اغماض و ملاحظه برخورد خواهد شد و افرادی که در این زمینه دستگیر شوند تا اواخر تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و این مطالبه مردم از مراجع قضایی و نظامی است که از آسایش و امنیت کامل برخوردار باشند.

وی گفت: هماهنگی خوبی برای صیانت از نظم و امنیت و آرامش شهروندان در بین مراجع نظامی ، انتظامی و اجرایی استان انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: در کنار اقدامات پیشگیرانه دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی صادر شده تا با حضور در مناطق با هر نوع رفتاری که موجب اخلال در نظم و امنیت باشد برخورد کند.

عتباتی با اشاره به اینکه متاسفانه در سال گذشته حوادث ناگوار از جمله قطع عضو ، نابینایی و حتی مورد فوتی نیز داشتیم از خانواده ها بویژه جوانان خواست با اقدامات پیشگیرانه از حوادث ناگوار احتمالی و تحرکات خطر آمیز و تنش زا در چهارشنبه آخر سال پرهیز کرده و روزهای پایانی سال را به خوبی و خوشی پشت سر بگذرانند.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار