انصراف مجید نادرالاصلی از شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس

مجید نادرالاصلی از شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس انصراف داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید نادرالاصلی یکی از نامزدهای حضور در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی از اصفهان با انتشار پیام کوتاهی ضمن تأکید بر وحدت نیروهای انقلابی و اصولگرایان از شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس انصراف داد.

نادرالاصلی که نفر سوم لیست مشترک اصولگرایان در انتخابات اسفند 94 شده بود، در پیام خود آورده است: دوستان عزیز، از حسن ظن شما سپاسگزارم؛ با مشورت‌های بسیار و توسل و توکل به خداوند متعال، برای وفاق بیشتر بچه‌های انقلاب و ولایت، از حضور در عرصه انتخابات صرف نظر کردم، مرا ببخشید و حلال کنید.

وی ضمن وحدت بخش خواندن این انصراف برای اصولگرایان در اصفهان، بیان داشت که برای رسمی کردن این انصراف با حضور در وزارت کشور اقدام خواهد کرد.

در انتخابات اسفند 94 پس از 5 نفر اول، علیرضا آجدانی با 175 هزار و 938، مسعود حمیدی با 162 هزار و 767 ، مجید نادرالاصلی با 158 هزار و 916، کمال حیدری با 145 هزار و 629 و مجتبی خیام‌نکویی با 142 هزار و 403 ششم تا دهم شدند که پس از انصراف نادرالاصلی به عنوان نفر هشتم از این نفرات فقط آجدانی و حمیدی در کارزار انتخابات میان دوره‌ای باقی مانده‌اند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال 94 برگزار شد و مردم اصفهان باید 5 نفر را بر کرسی‌های بهارستان می‌نشستند، اما در آن زمان به دلیل ابطال آرای یکی از نامزدها به دلیل رد صلاحیت تنها 4 نفر به بهارستان رفتند و تعیین تکلیف تک کرسی باقی‌مانده به انتخابات میان‌دوره‌ای افتاد.

نام‌نویسی از داوطلبان مرحله اول انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 8 اسفندماه در فرمانداری اصفهان آغاز شد و در مجموع 131 داوطلب برای نمایندگی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌شود؛ همچنین نامزدهای این انتخابات تا پایان روز 14 شهریور فرصت داشتند که از سمت‌های اجرایی خود استعفا دهند.

از 8 اسفندماه نیز هیأت‌های اجرایی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس تشکیل شده که صلاحیت داوطلبان انتخابات هم در هیأت‌های اجرایی از روز 15 تا 24 اسفند بررسی می‌شود و روز 25 اسفند فرمانداری‌ها اسامی افراد رد صلاحیت شده را به آنان اعلام می‌کنند.



انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.