همدان؛

صیانت از آرای مردم در انتخابات در اولویت است

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بر مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات تاکید کرد.

صیانت از آرای مردم در انتخابات در اولویت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ستاد انتخابات استان گفت: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات یکی از شعارهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
 
وی افزود: با ایجاد امنیت، حفظ سلامت و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و در این میان صیانت از آرای مردم مانند همیشه واجب است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان اضافه کرد: 2 انتخابات پیش رو به علت نگاه جهانی به انتخابات ریاست جمهوری و گستردگی کار از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده بنابراین تأمین زیرساخت ها و زیربنای برگزاری انتخابات امری مهم و ضروری است.
 
الهی تبار افزود: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، کارگاه ها و دوره های آموزشی دست اندرکاران انتخابات در استان آغاز شده است.
 
وی، با بیان اینکه زمان نامنویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 بهمن تا 6 اسفند است، تأکید کرد: با توجه به فرصت کم برای ثبت نام، داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا می بایست نسبت به تهیه گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.
 
گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار