حسینی:در یکی از مهمترین دیدارها به پیروزی رسیدیم/سرمربی بنیادکار: من مقصر اصلی این شکست بودم

سرمربی دو تیم ذوب آهن و بنیادکار ازبکستان در نشست خبری بعد از بازی به مسائل گوناگونی اشاره کردند.

حسینی:/سرمربی بنیادکار:به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با بنیادکار ازبکستان تاکید کرد: چند روز گذشته ذوب آهن در لیگ برتر بازی داشت و با تمام خستگی ها تیم بازی سختی را امروز پشت سر گذاشت. اما این منتیجه برای ما یک موفقیت محسوب می شود.

وی ادامه داد: می‌خواهم از شاگردانم به خاطر این بازی قدردانی کنم. ما در هر بازی با تمام توان خود ظاهر می‌شویم. بنیادکار با همان سبکی بازی کرد که انتظار می‌رفت. آنها بسیار بهتر از دوره‌های پیشین لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند.





حسینی:/سرمربی بنیادکار:سرگئی ایوانوویچ در نشست خبری پس از بازی هفته سوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و کسانی که از طریق تلویزیون بازی بنیادکار را دیدند به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: مقصر اصلی این شکست من هستم، من این تیم را برای بازی امروز برابر ذوب‌آهن انتخاب کردم و تمام عواقب آن را پذیرفتم. از عملکرد شاگردانم راضی نبودم اما باید روند بهتری را در آینده نیز ادامه دهیم.

ایوانوویچ در ادامه پیرامون ناکامی‌های تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا افزود: ما در سومین دوره مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم و این یک نتیجه فوق‌العاده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار