"نستروف" رقیب رحمتی در ثبت رکورد در آسیا

مهدى رحمتى و ایگناتى نستروف دروازه بان لوکوموتیو، هردو با ١٦ کلین شیت در آسیا، رکورددار هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی رحمتی یکی از بازیکنان باسابقه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود و همواره در طول این سال ها به دنبال ثبت رکوردی انفرادی در آسیا هم بود. او به همراه سپاهان و استقلال موفق شده بود در سال های گذشته ۱۵ کلین شیت را در مقابل رقبای این دو تیم به ثبت برساند که این آمار در رقابت هاى اين فصل ليگ قهرمانان آسيا به شانزدهمین کلین شیت ارتقا پیدا کرد تا در رقابت های آسیایی صاحب رکوردی جاودانه شود.


گفتنى است البته این رکود تنها مختص به دروازه بان استقلال نیست چرا كه او برای ثبت رکورد جاودانه در کتاب لیگ قهرمانان یک رقیب جدید دارد که در هفته سوم اين رقابت ها يعنى امروز باید مقابل او به میدان برود.ایگورنستروف گلر لوکوموتیو تاشکند موفق شد برای شانزدهمین بار دروازه اش را در آسیا مقابل الاهلی امارات بسته نگه دارد تا در این راه رقیبی جدی برای کاپیتان استقلال محسوب شود.


در هر صورت در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا رحمتی این شانس را دارد در آزادی دروازه اش را برای هفدهمین بازی بسته نگه دارد و استقلال با باز کردن دروازه نستروف، علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار حساس به کاپیتان خود کمک کند تا به تنهایی رکورددار آسیا شود.

به اين ترتيب بهتر است بدانيم در حال حاضر مهدي رحمتى و ايگناتى نستروف دروازه بان لوكوموتيو، هردو با ١٦ كلين شيت در آسيا، ركورددار هستند و بايد منتظر ماند و ديد در نهايت در ديدار امروز كدام يك از دروازه بانان مى تواند از مرز ١٦ كلين شيت عبور كند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار