پورموسوی: با تمام وجودمان مقابل لخویا بازی می کنیم/ روی غیرت بازیکنان و حمایت هواداران حساب کرده ایم

به گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال خوزستان و لخویا قطر اظهار داشت: امیدوارم با کمک و تلاش دوستان، میزبان خوبی برای لخویا باشیم چراکه یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان فردا در اهواز برگزار می شود. هرچند حریفمان از لحاظ امکانات و منابع مالی مسلح است اما روی غیرت و تعصب بازیکنان و حمایت هواداران برای پیروزی مقابل لخویا حساب باز کرده ایم.

وی افزود: اطمینان دارم با غیرت بازیکنان و حمایت هواداران استقلال خوزستان روز سختی را برای لخویا رقم می زنیم چراکه به خوبی حریف را آنالیز کرده ایم.

پورموسوی درباره مشکلات مالی استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته قبل یک میلیارد را بین 30 نفر تقسیم کردیم اما از آن جایی که نگاهمان برای بازی فردا ملی است، با تمام تمرکز به میدان می‌رویم. مطمئن باشید با تمام قلبمان برای مردم خوزستان بازی می کنیم.

وی درباره دلیل نتیجه گیری استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنانم با وجود مشکلات مالی کم کاری نکردند و به سختی‌ تلاش کردند. شش امتیاز تضمینی برای صعود نیست و باید برای راهیابی به مرحله بعدی در چهار بازی آینده نتیجه لازم را بگیریم. هدف ما از بازی فردا کسب 3 امتیاز خانگی است اما ابتدا باید مراقب باشیم گل نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: لخویا یکی از بهترین تیم‌های گروهمان است و بازیکنان خارجی زیادی دارد.با این وجود به دنبال اتحاد خوبی که در ورزشگاه غدیر شکل می‌گیرد، روز سختی را برای این تیم به وجود می آوریم. بازیکن کره‌ای و معز علی مهاجم لخویا مهره‌های خطرناکی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار