لادروپ: برتری الریان مقابل پرسپولیس اهمیت زیادی دارد

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: بازی های خانگی در لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد و در نتیجه برتری مقابل پرسپولیس حائز اهمیت است.

لادروپ: برتری الریان مقابل پرسپولیس اهمیت زیادی دارد
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران میشل لادروپ در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: سومین دیدار خود را مقابل تیمی قدرتمند به نام پرسپولیس که صدرنشین لیگ ایران است، انجام می دهیم. پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، متوجه شدم به دلیل همگروهی با تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس در سخت ترین گروه قرار گرفته‌ایم چراکه آن ها جزو بهترین تیم های آسیا هستند و به راحتی فرصت صعود را به الریان نمی دهند.

وی افزود: با وجود پیروزی در نخستین بازی مقابل الوحده، در بازی دوم خود مقابل الهلال شکست خوردیم و امیدوارم برابر پرسپولیس پیروز شویم. بازی های خانگی در لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد و در نتیجه برتری مقابل پرسپولیس حائز اهمیت است.

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر در پایان اظهار داشت: کار ما برای راهیابی به مرحله بعد سخت است اما با تمام قدرت برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم.در کل از عملکرد الریان در هفته های اخیر رضایت دارم حتی اگر راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نشویم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
لادروپ ها بازیکنان خوبی بودند ولی ان شاا.. به پرسپولیس میبازند
آخرین اخبار