برانکو: بازی بسیار سختی در انتظارمان است/ برای هدف بزرگی که داریم مجبوریم تلاش کنیم

برانکو گفت: سعی خواهیم کرد با بازی خوب و نتیجه مطلوب در پایان سال عیدی بسیار زیبایی به هواداران‌مان و مردم ایران بدهیم.

برانکو: بازی بسیار سختی در انتظارمان است/ برای هدف بزرگی که داریم مجبوریم تلاش کنیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الریان قطر که به همراه مهدی طارمی در این نشست شرکت کرده بود، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: سلام عرض می‌کنم خدمت همه دوستان و خوشحالم که یک بار دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا شرکت داریم و به میدان می‌رویم. همانطور که قبلا گفتم، این گروه، به نام گروه مرگ است.
 
وی افزود: در گروهی که پرسپولیس به عنوان بهترین تیم ایران شرکت دارد. الهلال به عنوان تیم بزرگ عربستان و الریان که سال گذشته بسیار قاطعانه قهرمان لیگ قطر شد که در کنار لخویا و السد در حال حاضر جزو سه تیم برتر این کشور بحساب می‌آیند و همینطور تیم الوحده که یکی از بزرگترین تیم‌های امارات است.
 
برانکو در ادامه تصریح کرد: طبیعی است که می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی در انتظارمان است اما برای هدف بزرگی که داریم مجبوریم تلاش کنیم. تیمی که این اواخر مخصوصا به خوبی خودش را جمع و جور کرده و سازماندهی کرده است. تیمی که الوحده را برد و در دقیقه 95 با بدشانسی به الهلال باخت.
 
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: من از بازیکنان انتظار دارم در این بازی، حدا‌کثر توانشان را بگذارند و از حداکثر امکاناتشان استفاده کنند، چون این مسابقات، لیگ قهرمانان است و بزرگترین و با کیفیت‌ترین مسابقات در سطح آسیا در آن برگزار می‌شود و طبیعی است که بزرگترین افتخاری است که در چنین رقابت‌های بزرگی شرکت داشته باشیم و سعی خواهیم کرد که با بازی خوب و نتیجه مطلوب در پایان سال هجری شمسی، عیدی بسیار زیبایی به هواداران‌مان و مردم ایران بدهیم.
 
ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فردا دو بازیکن موثر به نام‌های وحید امیری و محمد انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارید و آیا پرسپولیس مشکلی از این جهت نخواهد داشت، گفت: بله این دو بازیکن مشکل دارند و در تمرینات امروز و فردا صبح وضعیت نهایی آنها را خواهیم دید. طبیعی است فقدان هر بازیکن فیکس و استانداری برای یک مربی مشکل‌ساز خواهد بود اما اگر وحید امیری بازی نکند، گل نخواهد زد و طارمی گل می‌زند.
 
برانکو در خصوص بازیکن غایب تیم الریان نیز افزود: قطعا آقای لادروپ راه حل مناسبی را پیدا خواهد کرد برای این بازی ولی (با خنده) اگر آنها سباستین، تاباتا و کارسیا را هم نداشتند خیلی بهتر می‌شد.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس آخرین بازی سال 95 را برگزار می‌کند، آیا این موضوع برای بازی فردا انگیزه محسوب می‌شود یا استرس، که وی گفت: آخرین بازی پرسپولیس در لیگ ایران را مقابل استقلال خوزستان با بهترین روش و بهترین نتیجه پشت سر گذاشتیم و با سال قدیمی خداحافظی کردیم و آن را هدیه دادیم به هوادارانمان اما خب طبیعی است که با برد این بازی هم دوست داریم یک سال نوی زیبایی را به هوادارانمان هدیه بدهیم. فوتبال استرس نیست. فوتبال بدشانسی و ناراحتی نیست. فوتبال یعنی شادی، کار، شادابی و لذت و اینجا هستیم که همه با هم لذت ببریم از فوتبال و اعتقاد دارم که بازیکنانمان هم در این میدان یک بازی خوب را به نمایش خواهند گذاشت.
 
خبرنگاری از برانکو پرسید، پرسپولیس دقیقا دو سال پیش با تیم لخویا بازی کرد و اون موقع سرمربی آنها لادروپ بود و بازیکنان هم با هم فرق می‌کردند و الان دوباره با یک تیم قطری بازی دارید و مربی این تیم لادروپ است، نظرتان در این خصوص چیست، که برانکو در پاسخ به این سوال گفت: بله آقای لادروپ اون موقع مربی لخویا بودند. ایشان در واقع یک تقویت بزرگی محسوب می‌شوند برای تیم الریان اما از تیم دو سال پیش پرسپولیس که در اینجا بازی کردند، فقط مهدی طارمی مانده است و پرسپولیس هم تفاوت‌های زیادی داشه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.