اکبرپور: پاک هستم و به سراغ دلال ها نمی روم/ اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود حیرت زده می شوم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من در حال حاضر از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم زیرا پاک هستم و حاضر نیستم با دلال های بی وجدان فوتبال کار کنم.

اکبرپور: پاک هستم و به سراغ دلال ها نمی روم/ اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود حیرت زده می شومعلیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص دیدار امشب تیم های استقلال و لوکوموتیو ازبکستان که در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود اظهار کرد: خوشبختانه تیم استقلال به خودباوری لازم رسیده است و اگر هواداران امشب به حمایت آبی پوشان بپردازند، پیروزی برابر تیم لوکوموتیو دور از دسترس نیست. تیم های ازبک همیشه برای تیم های ایرانی مشکل ساز بوده اند اما استقلال برای صعود از گروه به سه امتیاز این دیدار خانگی به شدت نیاز دارد.

وی افزود: فوتبال ایران از نظر تکنیک و تاکتیک از تمام کشورهای آسیایی جلوتر است اما مشکلات مدیریتی و کمبود امکانات لازم شرایط را برای فوتبال ما سخت کرده است.

اکبرپور ادامه داد: کشورهایی مانند ژاپن، چین، قطر و امارات از امکانات سخت افزاری و مدیریت بسیار بهتری نسبت به کشورمان برخوردار هستند و در سال های اخیر شاهد رشد و پیشرفت فوتبال این کشورها بوده ایم اما متاسفانه برخی از مسئولان ورزش ما از درک این نکته عاجز هستند.

وی همچنین با اشاره به دوری خود از دنیای مربیگری تصریح کرد: من در حال حاضر از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم زیرا پاک هستم و حاضر نیستم با دلال های بی وجدان فوتبال کار کنم، زیرا دلال ها سفره ای پهن کرده اند و از راه های نامشروع درآمد کسب می کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: دلالی در فوتبال ما زیرشاخه های زیادی دارد و من به خشک شدن ریشه این پدیده ناسالم امید چندانی ندارم اما به دلالان می گویم که اگر با امثال من کار کنند چیزی عایدشان نمی شود و بهتر است به سراغ از ما بهتران بروند.

اکبرپور در پایان با پیش بینی قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: با توجه به فاصله 10 امتیازی که بین پرسپولیس و نزدیک ترین رقیبش وجود دارد اگر این تیم به مقام قهرمانی لیگ نرسد من بسیار حیرت زده و متعجب خواهم شد، تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال نیز باید منتظر نتایج پرسپولیس باشند تا فاصله خود را با این تیم کمتر کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار