اردبیل؛

تمهیدات لازم برای برقراری امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال فراهم شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تمهیدات لارم برای برقراری امنیت مردم استان اردبیل در چهارشنبه آخر سال فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی با اشاره به این‌که تمهیدات لارم برای برقراری امنیت مردم استان اردبیل در چهارشنبه آخر سال فراهم شده است، افزود: در این زمینه دادگستری استان اردبیل در آماده‌باش کامل به سر می‌برد و با کسانی که نظم و امنیت مردم را بر هم بزنند برخورد شدید خواهیم داشت.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دادگستری استان اردبیل در چهارشنبه‌ آخر سال با کسانی که قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند برخورد جدی و شدید انجام می‌شود که نیاز است در این زمینه همگان آگاهی و هوشیاری لازم را داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان این‌که متاسفانه در چند روز گذشته شاهد حوادثی تلخ بودیم، گفت: در یکی از این حوادث به دلیل انفجار مواد محترقه 7 تن از هموطنان ما جان خود را از دست دادند و 5 نفر هم دچار مصدومیت شدند که این یک حادثه تلخ برای ما بود.

عتباتی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید از حادثه تلخ چند روز اخیر اردبیل الگو بگیرند، چرا که در این حوادث به دلیل لذتهای زودگذر عده‌ای از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که این موضوع باید درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: دادگستری و دادستان اردبیل با کسانی که در روز چهارشنبه‌سوری امنیت مردم را به هم بزنند با جدیت برخورد می‌کند و افراد متخلف نیز دستگیر می‌شوند که بی‌شک این افراد در ایام تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد و نیاز است همگان هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.