ساری،

آماده باش ادارات عضو مديريت بحران آمل در نوروز

ادارات عضو مديريت بحران آمل برای نوروز 96 آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفر رسولی معاون فرمانداری ويژه آمل در جلسه مديريت بحران فرمانداری آمل گفت: ادارات عضو مديريت بحران شهرستان در ايام تعطيلات نوروزی از 28اسفند تا چهاردهم فروردین 96 در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اينکه رؤسای ادارات در صورتی که قصد مسافرت در ايام تعطيلات نوروزی را داشته باشند جانشين خود را با شماره تلفن ثابت و همراه به فرمانداری معرفی کنند، افزود: ادارات دارای ماشين آلات سنگين رانندگان و مسئولان نقليه را در آماده باش نگه دارند تا در صورت لزوم و وقوع حادثه و بحران بلافاصله در محل حادثه حاضر باشند.

رسولی با بيان اينکه سازمان آتش نشانی و جمعيت هلال احمر با آماده باش نيروهای داوطلب امداد و نجات امادگی لازم را برای نجات گمشدگان در جنگل و کوهستان داشته باشند، گفت: ادارات آموزش و پرورش آمل و لاريجان مدارس را آماده نگه دارند تا درصورت وقوع بحران در جاده هراز برای اسکان موقت مسافران استفاده شود.

وی افزود: اداره منابع طبيعی و آبخيزداری آمل با اعزام تيم های گشت وبازرسی از جنگل و مراتع مراقبت کنند تا از هرگونه آتش سوزی عرصه های منابع طبيعی و قطع درختان جنگلی وتجاوز به زمين های منابع ملی جلوگيری شود وشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آمل نسبت به تأمين سوخت مورد نياز چاه های کشاورزی اقدام لازم بعمل آورد.

معاون فرمانداری ويژه آمل گفت: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای آمل ولاريجان نسبت به لايروبی و پاکسازی زير پل های محور های اصلی ، فرعی و روستايی اقدام لازم بعمل آورد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار