ساری؛

300 بازرس ناظر بر قیمت کالاها در نوروز

300 بازرس در مازندران از اول اسفند تا پایان سیزدهم فروردین سال 1396 در قالب طرح نوروزی بر قیمت کالاها نظارت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با بیان اینکه پیش بینی می شود در این تعطیلات نورزی بیش از 20 هزار واحد صنفی مورد بازرسی قرار گیرد. گفت: 300 بازرس از اول اسفند تا پایان سیزدهم فروردین سال 1396 در قالب طرح نظارت نوروزی بر امور واحدهای صنعتی مراقبت ،‌کنترل و نظارت خواهند کرد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر از طریق شرکت پشتیبانی امور دام مازندران حدود 4400 تن مرغ ذخیره سازی شد افزود : در صورتی که روند قیمت مرغ تازه دچار نوسان و افزایش شود بلافاصله مرغ منجمد با قیمت مصرف کننده 5900 تومان برای هر کیلو گرم به صورت گسترده عمومی وارد بازار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: طبق هماهنگی انجام شده گوشت قرمز سهمیه ای نیز در حد کافی با قیمت 22 هزار و 800 تومان برای مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

حسن خیریانپور افزود : جهت تأمین میوه ایام عید و سیب و پرتقال نیز به حد کافی و مورد نیاز پیش بینی و طبق مصوب ابلاغی بزودی توزیع خواهد شد.

وی گفت : طبق قیمت مصوب شکر ، قند ، روغن ، کره 100 گرمی و 50 گرمی پیش بینی و بر اساس سیاست ابلاغی کمیسیون تنظیم بازار توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی و غله استان اقدام می شود.

حسن خیریانپورافزود : طبق هماهنگی های صورت گرفته آرد مورد نیاز واحدهای خبازی و نانوائیهای مازندران تأمین و بدون هیچگونه تأخیر در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار نانوائیها قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی واحدهای کشیک نانوائی و سایر واحدهای صنفی مورد نیاز مردم و مسافرین از جمله آپاراتی ، مکانیکی ،تعمیرگاه ها و غیره در تمامی شهرستانهای استان مازندران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.