حمید کللی فر:

می‌توانستیم برنده این بازی باشیم

سرمربی شاهین شهرداری با ابراز رضایت از بازی خوب تیمش، گفت: می توانستیم با اختلاف 3 گل برنده این بازی باشیم.

می‌توانستیم برنده این بازی باشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید کللی‌فر پس از پایان بازی در مورد این بازی گفت: ما نتیجه خوبی در این بازی به‌دست آوردیم، چراکه تیم خرمشهری، تیم خوبی بود و در مرحله قبل در خط حمله عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده بود. خوشبختانه بچه‌های ما به‌خصوص در نیمه اول می‌توانستند با اختلاف سه گل برنده این بازی شوند ولی متاسفانه آنها نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده‌ لازم را ببرند. 

وی افزود: تیم ما در نیمه دوم بازی را به کنترل خود در آورده بود ولی متاسفانه سانتر بازیکن حریف خیلی اتفاقی وارد دروازه ما شد و این اتفاقات در فوتبال امروزی خیلی نادر است. پس از گل پیروزی آنها، بازی حساس‌تر شد ولی خدا را شکر در آخرین لحظات بازی توانستیم روی یک ضربه شروع مجدد از سوی افشین محمدی به گل تساوی برسیم تا از بازی اول‌مان که برای ما یک بازی شش امتیازی بود، یک امتیاز ارزشمند کسب کنیم. ما با کسب این نتیجه امیدوار شدیم که در بازی‌های آینده به‌ویژه در خانه، نتایج لازم را کسب کنیم تا از دیگر تیم‌های گروه در جدول مسابقات فاصله بگیریم. مطمئن باشید که ما در آینده می‌توانیم کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم.

وی در ادامه گفت‌وگو در پاسخ به این‌که عملکرد تیمی بازیکنان شاهین در این بازی به چه صورت بود، تاکید کرد: بچه‌ها در نیمه اول خیلی خوب کار کردند و توانستند به نحو احسن برنامه‌های ما را در زمین اجرا کردند. در نیمه دوم، حریف خرمشهری به‌خاطر گلی که به ما زد بازی بهتری را به نمایش گذاشت ولی بعد از گل ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و تعویض‌هایی که در این لحظات کردیم، کاملا هجومی بود و هدف‌مان این بود که توپ را در زمین حریف به چرخش در بیاوریم که در این کار موفق بودیم و نتیجه آن، زدن گل مساوی در دقیقه 92 بود که واقعا این گل خیلی چسبید.

سرمربی شاهین شهرداری یادآور شد: البته در اینجا نباید از عملکرد افشین محمدی گذشت. ما در تمرینات از این بازیکن بیشتر در خط هافبک استفاده می‌کردیم و برنامه‌ طوری بود که کمتر به حمله تمایل داشته باشد ولی در این بازی، او را تک مهاجم تیم گذاشتیم تا از کندی مدافعان حریف بهترین استفاده را ببریم و گل به ثمر برسانیم. خوشبختانه افشین توانست از نقطه ضعف مدافعان حریف استفاده کند و دو گل مهم‌ را به ثمر برساند. البته او می‌توانست یکی دو گل دیگر هم به ثمر برساند که در این امر موفق نبود. 

کللی‌فر در پایان گفت‌وگو در مورد بازی هفته آینده که در بوشهر است، خاطرنشان کرد: بچه‌های ما برای دیدن بازی حریف و آنالیز آن به دیدن بازی این تیم رفته‌اند و علاوه بر این ما باید هرچه سریع‌تر نقطه قوت و ضعف تیم حریف را پیدا کنیم و پس از آن برای پیروزی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهیم بود. البته شاهین با تماشاگرانش زنده است و در این زمینه با آنها صحبت کرده‌ایم و آنها حمایت خود را اعلام کرده‌اند. امیدوارم که در بازی این هفته در بوشهر، آنها در طول 90 دقیقه فقط از تیم محبوب خود حمایت کنند و به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنند. خوشبختانه آنها در بازی روز گذشته به ورزشگاه آمدند و تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند و همین حمایت‌ها باعث شد که گل مساوی را بزنیم و دل این هواداران را شاد کنیم. آنها زحمت زیادی کشیدند که خود را به این بازی حساس برسانند و خوشحالم که شرمنده آنها نشدیم.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.