در روز اول رقابتهای قهرمانی نونهالان کشور

نونهالان شاهین گام اول را محکم برداشتند

با آغاز رقابت های نونهالان کشور در گروه هفتم رقابت ها به میزبانی عالیشهر، تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر در اولین دیدار خود موفق شد حریف هم استانی خود سپاهان عالیشهر را با نتیجه 2 بر 1 مغلوب کند.

نونهالان شاهین گام اول را محکم برداشتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاگردان میثم وفایی که با اندیشه پیروزی به میدان آمده بودند با ارائه یک بازی روان در نیمه اول نسبت به حریف برتری داشتند اما موفق نشدند از برتری خود در نیمه اول استفاده کنند.
 
با آغاز نیمه دوم سپاهان عالیشهر هجومی تر بازی را آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 46 توسط امید اسکندری به گل برسد، اما این پایان کار نبود خط حمله زهردار شاهین شهرداری با فرصت طلبی در دقیقه 60 با گلزنی علی مظفری نژاد کار را به تساوی کشاند.

در ادامه میثم وفایی سرمربی شاهین شهرداری با دو تعویض به موقع و موثر و ورود سعید رزمی و معین رضایی ورق بازی را برگرداند و درحالی که بازی در وقت های تلف شده و رو به پایان بود، پاس زیبای معین رضایی را باز هم علی مظفری نژاد به گل ارزشمند و پیروزی بخش شاهینی ها تبدیل کرد تا آسمان عالیشهر شاهد پرواز بلند شاهین باشد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.