رستگاری شاهین در دقیقه 92

در آغاز مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ دسته 2 فوتبال كشور تيم‌هاي كارون اروند خرمشهر و شاهين شهرداري بوشهر در پايان 90 دقيقه تلاش به نتيجه تساوي ٢ بر ٢ رضايت دادند.

رستگاری شاهین در دقیقه 92به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در اين ديدار كه در ورزشگاه تختي آبادان برگزار شد، تيم اروند در همان دقايق ابتدايي با گل علي محمد چراغي مهاجم آماده اين روزهاي خود از میهمان خود پيش افتاد اما اين گل فقط چند دقیقه دوام آورد و افشين محمدي بازي را در دقیقه 10 به تساوي كشاند. در ادامه این نیمه این شاهین شهرداری بود که بازی را در دست گرفته بود و توانست چند موقعیت خوب روی دروازه تیم اروند خرمشهر به وجود آورد که با بی‌دقتی بازیکنان این تیم، این موقعیت‌ها از دست رفت. در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

در آغاز نيمه دوم باز در حالی که همه چیز تحت کنترل شاهین شهرداری بود، چراغي از تیم اروند توانست با یک سوپر گل ميزبان را پيش بیاندازد. پس از این گل شاهینی‌ها باز هم کنترل بازی را در دست گرفتند و حملات متعددی را روی دروازه تیم اروند به وجود آوردند ولی در زدن ضربات آخر بی‌دقتی به خرج می‌دادند و در حالي كه بازي در وقت‌هاي قانوني با برتري اروند پيش مي‌رفت، افشین محمدي در دومين دقيقه وقت‌های تلف شده براي بار دوم بازي را به تساوي كشاند تا پرگل‌ترين ديدار هفته نخست برنده نداشته باشد و سهم هر تيم يك امتياز باشد. افشین با این گل هم خود را دو گله کرد و هم یک امتیاز مهم و تاثیرگذار برای تیمش به‌دست آورد.

با این تساوی تیم‌های اروند خرمشهر و شاهین شهرداری بوشهر به‌طور مشترک در مکان سوم جدول قرار گرفتند. شاهيني‌ها در هفته دوم در خانه ميزبان هف سمنان خواهند بود و اروندی‌ها برای مصاف با صدرنشین گروه به تبریز سفر مي‌كنند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.