درويش :متأسفانه نتوانستیم نتیجه مساوی را حفظ کنیم

مدیرعامل سایپا گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم یک فرصت را هم به حریف ندادند اما متأسفانه نتوانستیم نتیجه مساوی را حفظ کنیم.

درويش :متأسفانه نتوانستیم نتیجه مساوی را حفظ کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا درویش بعد از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: به نظر من سایپا خوب بازی کرد، استقلال هم تیم بزرگی است اما نیمه دوم یک موقعیت هم به آنها ندادیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. این نشان‌دهنده این است که بازیکنان ما خوب بازی کردند اما متأسفانه نتوانستند نتیجه مساوی را حفظ کنند.

وی در مورد اینکه عدم حضور خلعتبری چقدر در نتیجه این بازی تأثیر داشت گفت: در هر صورت او بازیکن باتجربه، دونده و تکنیکی است و می‌تواند وجودش برای هر تیمی موثر باشد به نظر من ديگر بازيكنان نيز بد نبودند اما از آنها فرصت‌ها بهره نبردند و استقلال از فرصت‌هایش حداکثر استفاده‌ را کرد و بازی را برد.

درویش درباره اینکه جایگاه سایپا طی 7 بازی آینده در کجای جدول خواهد بود گفت: با توجه به تمام بازیکنان آسیب‌دیده برگشته و در خدمت تیم هستند، احتمالا جایگاهمان بهتر خواهد شد.

مدیرعامل سایپا در مورد شعار هواداران استقلال علیه حامد لک گفت: نمی‌دانم چه بگویم، سالهاست به استادیوم نیامدم و بعد از 30 سال دو، سه بار امسال به ورزشگاه آمدم و این چیزها را می‌بینم اما تماشاگران می‌توانند شعارهای قشنگ‌تر بدهند ولی جلوی این همه جوان و نوجوان رعایت نمی‌کنند. نباید این طور علیه قهرمان ملی شعار داد و هواداران باید تیم‌های خود را تشویق کنند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا از فرکی حمایت خواهد کرد یا خیر گفت: بله، ایشان زحمتش را کشیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار