درویش: فرصت شناس بودیم، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب می کردیم

مدیرعامل باشگاه ساپیا گفت: اگر بازیکنان ما در استفاده از موقعیت های خود بهتر عمل می کردند اکنون شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیا داشتیم.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره توقف تیم فوتبال سایپا تهران مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: هرچند استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است و در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی کسب کرده اما فوتبال خوبی مقابل این تیم بازی کردیم و دست کم سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم. متاسفانه بازهم در زدن ضربات آخر ناکام ماندیم و همین امر سبب شد سه امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را از دست بدهیم.
 
وی افزود: برخی تیم ها با ایجاد یک موقعیت سه امتیاز را کسب می کنند اما سایپا با وجود خلق چندین موقعیت در جریان هر بازی، در نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشته است. اگر از فرصت های خود بهتر استفاده می کردیم اکنون برای کسب سهمیه آسیا شانس داشتیم.
 
درویش درمورد ارزیابی خود از عملکرد سایپا در سه هفته پایانی لیگ گفت: بازیکنان و کادرفنی ما به پیروزی در این سه بازی خوش بین هستند چراکه پس از مدت ها در این سه هفته هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و همین امر شانس ما را برای نتیجه گیری افزایش می دهد.
 
وی درمورد احتمال تغییر و تحول روی نیمکت سرمربی گری سایپا در پایان لیگ بیان کرد: فعلا هیچ برنامه ای برای تغییر در کادرفنی نداریم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد خداحافظی ابراهیم صادقی از فوتبال در پایان فصل اظهار داشت: ابراهیم صادقی به خداحافظی از فوتبال اصرار دارد و برهمین اساس قصد داریم پس از دیدار با ماشین سازی در هفته پایانی لیگ برتر، مراسم ویژه ای برای تجلیل از این بازیکن برگزار کنیم.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار