درویش: سایپا در 5 بازی آتی محکوم به برد است/ به انتخاب علی دایی فکر هم نکرده ایم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با توجه به نتایج اخیر سایپا در 5 بازی پایانی خود محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های سایپا و نفت تهران بیان کرد: نفت تیم خوبی است که از حضورمربی بزرگی به نام علی دایی بهره می برد اما با توجه به نتایج اخیر تیم سایپا، در پنج بازی پایانی خود محکوم به کسب پیروزی هستیم و باید مقابل نفت تهران سه امتیاز را کسب کنیم.
 
وی درباره احتمال سقوط سایپا به لیگ دسته اول گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما اگر بدشانسی و ناداوری دست از سر ما بردارد نتایج خوبی در بازی های آتی کسب می کنیم.
 
درویش ادامه داد: در همین بازی اخیر ما با سپاهان حق سایپا کاملا نادیده گرفته شد چراکه 2 بازیکن حریف باید با کارت قرمز داور از زمین اخراج می شدند. از طرفی داور دیدار سایپا و سپاهان خطای مسلم روی مهدی ترابی را هم پنالتی نگرفت. باوجود اخراج عزت الله پورقاز موقعیت های زیادی در این بازی ایجاد کردیم. به نظر شما کدام تیم 10 نفره می تواند در زمین حریفی مثل سپاهان تا این حد موقعیت گل ایجاد کند که سایپا این کار را انجام داد. 
 
وی درمورد شایعه انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده سایپا اظهار داشت: هرچند دایی جزء مربیان بزرگ و منحصر به فرد فوتبال ایران محسوب می شود و هر تیمی علاقه دارد چنین سرمربی روی نیمکت خود داشته باشد اما تاکنون روی این موضوع حتی فکر هم نکرده ایم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا حسین فرکی در پایان فصل از جمع نارنجی پوشان پایتخت جدا می شود یا خیر، گفت: نتایج پنج بازی آتی سایپا در تصمیم گیری ما در پایان فصل تاثیرگذار است. در حال حاضر تمام تمرکز ما به موفقیت در بازی های باقی مانده معطوف شده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار