نصاری: فریب جایگاه فعلی ماشین سازی را نمی خوریم/ پرونده اعتصاب بازیکنان نفت آبادان بسته شد

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم ما به هیچ عنوان فریب جایگاه فعلی ماشین سازی را نمی خورد.

حکیم نصاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خوشبختانه تیم ما پس از پیروزی برابر پیکان در شرایط مطلوبی قرار دارد و بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار هستند.

وی همچنین با اشاره به پیروزی هفته گذشته نفت آبادان مقابل پیکان گفت: چند هفته بود که تیم نتایج قابل قبولی کسب نمی کرد و بازیکنان در شرایط روحی و روانی نامساعدی بودند اما با لطف خداوند متعال توانستیم ناکامی هفته های اخیر را جبران کنیم و به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یابیم.

نصاری در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم های نفت آبادان و ماشین سازی تبریز تصریح کرد: درست است که تیم ماشین سازی هم اکنون در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد اما من فکر می کنم این تیم از بازیکنان جوان و جویای نامی برخوردار است که از انگیزه کافی برای برد در این دیدار برخوردار هستند بنابراین ما به هیچ عنوان فریب جایگاه فعلی ماشین سازی را نمی خوریم.

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان در مورد پیوستن علی صلاح مهاجم عراقی به جمع بازیکنان این تیم عنوان کرد: علی صلاح توانست در تمرینات نظر مثبت کادرفنی تیم را به خود جلب کند و قراردادی را تا پایان فصل با صنعت نفت به امضاء رساند، امیدوارم این بازیکن بتواند در روزهای آینده با سایر بازیکنان هماهنگ شود و برای نفت آبادان گل های زیبایی را به ثمر برساند.

وی همچنین در مورد پایان اعتصاب بازیکنان نفت آبادان گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت گردید و بنابراین پرونده اعتصاب بازیکنان نفت بسته شد.

نصاری در پایان با اشاره به پیش بینی اش از جایگاه نهایی تیم صنعت نفت آبادان در لیگ شانزدهم بیان کرد: ما امیدواریم بتوانیم در دیدارهای پیش رو امتیازات لازم برای ماندن در لیگ برتر را به دست آوریم، اگر هواداران خونگرم آبادانی به تشویق تیم شهر خود بپردازند تلاش بازیکنان به ثمر می نشیند و حضور  نفت در لیگ هفدهم قطعی می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار