مقدم: به تیم های جنوبی و تراکتورسازی علاقه زیادی دارم/ کی روش و برانکو منافع ملی را در نظر بگیرند

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: من به تیم های جنوبی و همچنین تیم تراکتورسازی تبریز علاقه فراوانی دارم.

سیروس مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری مجدد جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی اظهار کرد: من چند سال پیش یکی از اعضای هیئت داوران این جشنواره بودم و از برگزاری مجدد آن بسیار خوشحال هستم و امیدوارم از این پس شاهد برگزاری منظم تر جشنواره فیلم های ورزشی باشیم.

وی همچنین در مورد روند ساخت مجموعه تلویزیونی پایتخت 5 تصریح کرد: عوامل ساخت سریال پایتخت از روز 27 اسفند ماه عازم سفر خارج از کشور می شوند تا فیلمبرداری سریال را آغاز کنیم، سریال پایتخت 5 از رمضان 96 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

مقدم با اشاره به علاقه اش به فوتبال گفت: من با توجه به اینکه اهل شهر آبادان هستم به تیم های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر علاقه زیادی دارم، همچنین دیدارهای تیم تراکتورسازی تبریز را دنبال می کنم و یکی از هواداران پروپاقرص این تیم نیز هستم.

وی در پایان درباره اختلاف میان کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: به نظر من ذهن اهالی فوتبال نباید درگیر اختلافات این دو مربی خارجی شود، کی روش و برانکو باید در اظهارنظرهای خود منافع ملی کشور ما را نیز در نظر بگیرند و مسئولان فدراسیون فوتبال باید با این دو مربی جلسه ای را برگزار کنند و منافع ملی کشورمان را به آنان متذکر شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قم تراختوری
۱۴:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
سیروس خان، ما طرفداران تراختور هم دوستتان داریم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
یاشاسین آقای مقدم. یاشاسین تراکتور
Iran (Islamic Republic of)
تراختور
۲۰:۰۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
ما هم دوستت داریم جناب سیروس خان.از شروع به کارت در .......مشخصه که که قدم به قدم پله های ترقی را طی کردی.و حالا نیز به عنوان کارگردان برجسته.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۸:۰۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
ما هم عاشق کاراتون هستیم آقای مقدم.هر کس به تراختور علاقه نشان دهد رو سر ما جا دارد.یاشاسین ایران.یاشاسین آذربایجان.یاشاسین تراختور کبیر.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۰۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
Iran (Islamic Republic of)
mahdi- ttt
۱۱:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
آقای مقدم....ما طرفداران تراختور هم کارهای زیبای شما رو دنبال میکنیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
یاشاسین
آخرین اخبار