برانكو: ذره اى از اهدافمان كوتاه نمى آييم/ باشگاه در مورد رضاييان تصميم مى گيرد

سرمربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم ما قاطعانه در صدر جدول قرار دارد اما ذره اى از اهداف خود دور نخواهیم شد و كوتاه نمى آييم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گرو ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل نفت تهران در نشست خبری بیان کرد: قبل از هرچیزی به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم یک برد بسیار مهم و بزرگ را بدست آوردیم.

وی ادامه داد: برای نفت و دایی احترام زیادی قائل هستم چرا که تیم سطح بالا و با کیفیتی است و از همه مهم تر اینکه بازیکنانی مثل تیموریان و شهباززاده را در نیم فصل جذب کرده و در ترکیب خود دارد.

برانکو افزود: به خاطر محرومیت چند بازیکن بهانه و توجیه ای ندارم و قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم که نباید دنبال بهانه و توجیه باشید که چرا برخی بازیکنان مصدوم و محروم هستند. اخراج بازیکن حریف بازی ما را بهم ریخت. با یک بازیکن اضافه خیلی خوب واکنش نشان دادیم و با حوصله بازی کردیم. در نیمه دوم بر روی پاس‌های مان دقت را بالا بردیم و با وجود اینکه زمین رقابت کیفیت خوبی نداشت اما از بازی بازیکنانم راضی هستم. همچنین از تماشاگران که حضوری پرشور داشتند تقدیر می‌کنم.

برانکو در مورد اختلاف ۱۲ امتیازی با استقلال و اینکه آیا این تیم همچنان قهرمان است، گفت: در صدر جدول رده بندی لیگ برتر حضور داریم اما ذره‌ای از هدف مان کوتاه نمی آییم و کار را راحت در نظر نمی‌گیریم. تا جایی که از نظر ارقام، قهرمانی ما تثبیت نشود فقط کار،کار، کار خواهیم کرد.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در بازی با نفت عنوان کرد: از استفاده از بازیکنان جوان راضی هستم و خوشحالم که بازیکنان ما نشان دادند به حق لباس پرسپولیس را به تن کردند و این بازیکنان جوان هستند و حتی نشستن روی نیمکت هم برایشان به نوعی کسب تجربه است.

برانکو در مورد بخشش سریع علیپور و اینکه رامین رضاییان هم بخشیده می شود در پایان خاطر نشان کرد: دیروز هم گفتم این مسئله مربوط به باشگاه است و می‌بینید که تصمیم نهایی چه خواهد بود.اما جریمه وی سنگین نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۰۸:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
سرمربی کوروراسی ایرانی تیم ملی فوتبال ایران را قهرمان آسیا کند وهمین طور قهرمان جهان کند ، ازت تشکر می کنم
آخرین اخبار