آغاز تمرینات پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود برای بازی در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر را از صبح امروز دوشنبه در سالن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

آغاز تمرینات پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان صبح امروز در هوای بارانی تهران در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند. تمرین از ساعت یازده با صحبت برانکو ایوانکوویچ آغاز شد.

وی پس از خسته نباشید به سرخپوشان بابت پیروزی قاطع برابر حریف با وجود غیبت تعدادی از نفرات اصلی ابراز خرسندی از نتیجه و عملکرد بازیکنان به ویژه نفراتی که کمتر بازی کرده بودند بر اهمیت بازی پیش رو اشاره کرد و از بازیکنان خواست انرژی، انگیزه و تمرکز خود را به طور کامل برای این بازی و دیدارهای بعدی حفظ کنند.

تمرین در سالن آغاز شد در حالیکه ربیع خواه از تمرین معاف بود و امیری هم تمرین در سالن را انجام داد. بازیکنان ابتدا به انجام تمرینات با وسایل و بدون وسایل زیر نظر مارکو پرداختند. در ادامه بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی نبودند همراه با چوک و باقری به زمین فوتبال رفتند و دویدن‌ها را در دستور کار قرار دادند. سایر نفرات نیز بعد از تمرین در سالن راهی ماساژ و سونا و جکوزی شدند تا برنامه ریکاوری را کامل کنند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس پنج‌شنبه این هفته در چارچوب دیدارهای هفته 24 مسابقات به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار