پنجعلی: خیال پرسپولیسی ها راحت شد/ برانکو، رضاییان را ببخشید

پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران گفت:پیروزی مقابل نفت سبب شد خیال بازیکنان تا حد زیادی برای قهرمانی راحت شود اما باید با اقتدار به کار خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پنجعلی درباره برتری پرسپولیس مقابل نفت تهران بیان کرد: پرسپولیس سه امتیاز مهمی را کسب کرد و اگر در این بازی امتیاز از دست می داد، استرس می گرفت و امکان داشت در ادامه به مشکل بخورد. این پیروزی خیال همه را راحت کرد. البته بازیکنان باید همچنان محکم به کار خود ادامه دهند.

وی درمورد کیفیت نامناسب ورزشگاه تختی اظهار داشت: زمین مسابقه خیلی خراب بود. واقعا برای این وضعیت متاسف هستم که نمی‌توانیم زمین خوب فراهم کنیم. در نیمه نخست توپ همواره تغییر مسیر می‌داد و بازیکنان اشتباه می‌کردند. همین عامل جذابیت بازی را از بین برده بود اما در نیمه دوم کیفیت بازی بهتر شد.

پنجعلی درباره افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: نباید در باد این بردها بخوابیم چراکه فراز و نشیب در فوتبال زیاد است و بازیکنان باید با همین اقتدار لیگ را ادامه دهند.

وی در مورد درگیری رامین رضاییان در اردوی پرسپولیس گفت: این موضوع باید حل شود. به نظر من با توجه به این که پرسپولیس کمبود بازیکن دارد، اگر رضاییان را جریمه مالی کنند، تاثیر بیشتری دارد. نیمکت پرسپولیس خالی است و با این وضعیت در لیگ قهرمانان باید با تیم‌های حرفه‌ای بازی کنیم. به هر حال برانکو باید این بازیکن را ببخشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری برانکو و کی‌روش و دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها به تیم ملی بیان کرد:‌ کی‌روش مربی بزرگی است و برای وی احترام قائل هستم. هرچند کی روش کارنامه مشخصی دارد اما کارهایی می‌کند که گویا با تیم محلی سر و کار دارد. ناگهان بدون درنظر گرفتن منافع ملی، هفت بازیکن را از اردوی تیم ملی بیرون می کند. از روی تعصب نمی‌گویم اما به هر حال برانکو هم ناراحت است که بازیکن را به اردو برده‌اند و بازی نکردند. کی‌روش باید ظرفیت انتقاد داشته باشد. امیدوارم مشکلات شخصی کنار گذاشته شود و  تیم ملی به جام جهانی برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.