برانکو: استقلال خوزستان با اتوبوس 2 طبقه مقابل ما بازی می کند/ بازی فردا، یک دربی تمام عیار است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره بازی فردا باید بگویم بعد از نتایج خوبی که به دست آوردیم فردا منتظر یک بازی هستیم که یک دربی تمام عیار است.

برانکو:فردا یک دربی تمام عیار استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: تولد موسی سلامت جانباز پرسپولیسی را تبریک می‌گویم چراکه همیشه حامی ما است. پس از نتایج خوبی که گرفته ایم، نشاط خاصی مقابل استقلال خوزستان داریم.

وی افزود: این بازی یک دربی بین تیم‌های مدعی قهرمانی فصل پیش است. هم ما و هم استقلال خوزستان لیگ قهرمانان را خوب شروع کرده اند و به همین دلیل هواداران می‌توانند نمایش خوبی را در این دربی شاهد باشند.

برانکو در مورد مشکلات استقلال خوزستان برای سفر به تهران، گفت: ما هم زمانی که قصد داشتیم برای بازی با فولاد به اهواز برویم صبح حرکت کردیم و عصر روز قبل از بازی یک جلسه تمرین داشتیم که فکر نمی‌کنم که استقلال خوزستان از این بابت مشکلی داشته باشد. در کل این را باید بگویم که هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد تمام مشکلاتش در داخل زمین چال و دوست دارد بهترین بازی‌اش را مقابل تیم صدرنشین لیگ ارائه دهند. به‌ هر حال همه باشگاه‌ها کم و بیش دارای مشکلاتی هستند. اما واقعیت این است که علی اکبر طاهری و کادر مدیریتی‌اش در باشگاه پرسپولیس تمام تلاش شان بر این است تا حد امکان مشکلات مالی حل شود. مطمئن هستم که آنها به دنبال راه حلی هستند تا هر چه زودتر مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کنند.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر میدان دادن به بازیکنان جوان، بیان‌ کرد: قبل از هر چیزی به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. برای یک بازیکن جوان حتی نشستن روی نیمکت تیمی مانند پرسپولیس می‌تواند یک آموزش باشد. تیم ما نیز تیم جوانی است، نمونه آن بیرانوند است و تنها کسانی که مسن‌تر به نظر می‌رسند سید جلال حسینی و حسین ماهینی هستند که از بقیه بزرگ تر هستند. با این حال بازیکنان جوان باید استحقاق بازی کردن را داشته باشند. علیپور تنها ۲۱ سالش است و عملا در سال دوم فیکس بازی کردن قرار دارند و صادق محرمی هم که بازیکن فیکس ما شده تنها ۲۰ سال دارد. به‌ هر حال بسته به شرایط  مسابقه همه فرصت بازی پیدا خواهند کرد. برخی از بازیکنان‌ تیممان تازه به سن رشد و بالندگی رسیده‌اند.
 
برانکو در ادامه‌ تصریح کرد: ما یکسری خواسته‌ها و وظایفی را پیش‌رو داریم. در حال‌ حاضر در بهترین موقعیت قرار داریم و نسبت به تیم‌های تعقیب کننده اختلاف امتیازی مان با تیم های دوم و سوم زیاد است. به همین دلیل مهم است بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که دارای شخصیت باشند. خوشبختانه در بازی‌های داخل و خارج از خانه‌مان به طور میانگین ۵۰ هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه می آیند و تیممان را تشویق می کنند و این نشان می‌دهد که بازیکنان‌مان شخصیت خوبی داشته‌اند که توانسته‌اند از این آزمون سخت لیگ برتر تاکنون موفق بیرون بیایند.

وی اظهار داشت: بازیکنانم باید آماده باشند و بدانند که در این شرایط سخت چه انتظاراتی در این فشارها از آنها می‌رود.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد باشگاه با بازیکنان این تیم، گفت‌: قرارداد خود من هم تا سال آینده اعتبار دارد و چیزی برای تمدید وجود ندارد. طبیعی است که باشگاه تمایل زیادی داشته باشد تا با بازیکنان فعلی تمدید کند. در حال حاضر برخی از بازیکنان تا دو ، سه سال دیگر با باشگاه قرارداد دارند و این بازیکنان نشان دادند که از شخصیت خوبی برخوردار هستند. تمدید قرارداد مهره های کلیدی تیم باعث می‌شود که ما وقت مان را هر شش ماه یک بار صرف جذب بازیکنان جدید نکنیم.

برانکو بیان کرد: به دلیل این که نیاز مبرمی داشتیم شهاب کرمی، سروش رفیعی و سامان نریمان جهان را در نیم فصل جذب کردیم. ما بازیکنان جوان را به طور دقیق آنالیز می‌کنیم و هر کدام از آن ها که با فلسفه کاری من مطابقت داشته باشند را به پرسپولیس می آورم.

برانکو در ادامه درپاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه این تیم با توجه به بدهی در پایان فصل، دیگر نمی‌تواند بازیکنی جذب کند که پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیحاتی در این باره ارائه کرد و گفت : این مسائل فقط یک شایعه ای بیش نیست و رسمیت قانونی ندارد و بهتر است بیش از این به این مسائل دامن نزنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: می‌توانم بگویم همه باشگاه‌ها گریبانگیر بدهی هستند و فیفا هم به دنبال این است که بحث فرپلی مالی را ایجاد کند. همه به دنبال این هستند که مشکلات مالی شان را برطرف کنند. به هر حال می‌دانید باشگاه‌ها بدهی‌های زیادی دارند و این مسئله تنها به ایران معطوف نمی شود بلکه در تمام دنیا چنین مسائلی وجود دارد. به زمان نیاز است تا این مشکلات برطرف شود. الان لیگ ایران نسبت به ۱۰ سال گذشته پیشرفت زیادی کرده چرا که ۱۰ سال قبل اصلا مشخص نبود چه بازی در چه زمانی قرار است برگزار شود.

برانکو درباره اینکه استقلال خوزستان با دفاع اتوبوسی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت گفت: همه تیم‌هایی که مثل پرسپولیس بازی می‌کنند تیم‌های رقیب‌شان بازی تدافعی می‌کنند. رئال مادرید مقابل لاس‌پالماس به تساوی رسید و بارسلونا هم این طور نتیجه گرفت. قطعا استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس اتوبوس می‌گذارد ولی این اتوبوس دو طبقه خواهد بود. ما از این موضوع کاملا اطلاع داریم استقلال خوزستان تیمی است که در ضد حمله خوب عمل می‌کند اما مطمئنا راه حل خوبی برای این موضوع پیدا خواهیم کرد. ما می‌خواهیم گزینه قهرمانی باشیم و گزینه قهرمانی هم هستیم. من به عنوان مربی برای فلسفه و دیدگاه باشگاه احترام قائلم و آرزوی هواداران را هم درک می‌کنم. ما به دنبال این هستیم که هم زیبا بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.
 
سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش چه تعداد از بازیکنان پرسپولیس لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را دارند گفت: فکر می‌کنم ۱۵ بازیکن ما لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را دارند. البته این مسئله به سرمربی تیم ملی مربوط می‌شود چون هر کدام از ما دیدگاه خاص خودمان را داریم. البته من از بازیکنانم راضی هستم و اتفاقی نیست که این تعداد از بازیکنان ما به تیم ملی دعوت می‌شوند. آن چیزی که مهم است این که تیم ما همیشه قدرتش را به حریفان نشان می‌دهد. درست است که گاهی قاطع برنده نمی‌شویم اما قدرت تیم ما همیشه مقابل حریفان حفظ می‌شود. اما اینکه چه کسانی به تیم ملی دعوت می‌شوند اطلاعی ندارم. مفتخریم که بازیکنان‌مان به تیم ملی دعوت می‌شوند. همان طور که بارها گفته‌ام آنقدر که برای نتیجه‌گیری پرسپولیس علاقه‌مند هستیم و آنقدر به نتیجه‌گیری نمایندگان ایران در آسیا فکر می‌کنیم همین طور هم همه ما علاقه داریم تیم ملی به موفقیت برسد. این نمایش زیبای تیم ملی در صحنه جهانی خواهد بود.
 
برانکو در پایان به خبرنگاران گفت: چرا از من امروز درباره رضاییان نپرسیدید؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.