سمنان;

به زودی گزارشی در زمینه اقتصاد مقاومتی در مجلس ارائه می شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی گزارشی از مجلس درباره اقدامات انجام شده برای اقتصاد مقاومتی ارائه خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران گفت : این سفر فرصتی است زیرا در بودجه 96 هم توجه خاصی به بودجه استان‌ها شده و بیش از 30 درصد بودجه به استان‌ها اختصاص می‌یابد و شورای برنامه ریزی استان با شناخت نسبت به مسائل استانی بهتر می‌تواند مسائل را حل و فصل کند.

وی افزود:‌ سمنان ظرفیت‌های خوب صنعتی و معدنی دارد در قانون برنامه نیز به مسئله معادن توجه و همچنین شهرک‌های صنعتی توجه خاصی شده است.

لاریجانی افزود: آنچه مهم است این است که برای ایران امروز چیزی مهمتر از یک جهش اقتصادی نیست که باید همچنان اولویت کشور برای همه بخش‌های مختلف مسئله توسعه اقتصادی باشد.

رئیس مجلس تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی، مجلس در برنامه ششم در زمینه‌های مختلف به تولید ملی و صادرات توجه خاصی کرده است و به زودی گزارشی از مجلس خواهیم داشت نسبت به مصوبات و اقداماتی که درباره اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشته‌اند، در قوه مجریه نیز در حوزه اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی صورت گرفته و این مسیر باید ادامه یابد که سال آینده تحرک بیشتری وجود داشته باشد.

گفتنی است ، لاریجانی قرار است در یادواره شهدای استان سمنان سخنرانی کند و بعد از آن در جلسه شورای اداری این استان حضور یابد و سپس سمنان را به مقصد تهران ترک کند.
انتهای پیام / ه





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.