سمنان;

حرکت خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی آغاز شده است

رئیس مجلس گفت : براساس گزارش‌های دریافتی، همه استان‌ها درگیر اقتصاد مقاومتی هستند و حرکت خوبی در این زمینه آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست شورای اداری استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران، به دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: قرار شده تا قوه مجریه و مقننه گزارش رسمی خود را در اجرای اقتصاد مقاومتی مطرح کنند و هفته آینده در دستور کار مجلس است و آنچه در قوه مقننه چه در قوانین مختلف و چه در قانون برنامه و بودجه درباره اقتصاد مقاومتی تبیین شده، به استحضار می رسانیم.

وی با اشاره به گزارش های ارائه شده در زمینه ‌رشد اقتصادی افزود: با وجود اختلاف میان آمار مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز آمار ایران درباره رشد اقتصادی، اما رشد اقتصادی بیش از 7 درصد بوده است.

رئیس مجلس ادامه داد؛ البته باید توجه داشت که بخشی از این رشد اقتصادی مربوط به فروش نفت است؛ اما بخش‌های مختلف کشاورزی، اقتصادی، تولیدی، صنعتی و معدنی کشور نیز از حالت رکود خارج شده است.

وی با اشاره به وضعیت مناسب استان سمنان در توسعه عنوان کرد: بیش از 130 میلیون صادرات و ظرفیت‌های مهم صنعتی، معدنی و کشاورزی استان سمنان به همراه نزدیک بودن آن با پایتخت ظرفیت زیادی را برای توسعه این استان فراهم آورده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.