سمنان

سمنان میزبان رئیس قوه مقننه + برنامه ها

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان با اشاره به اینکه فردا سمنان میزبان رئیس قوه مقننه است، گفت: ایستگاه راه‌آهن سمنان با حضور رئیس مجلس افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الله یحیایی معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان با بیان اینکه علی لاریجانی برای یک سفر  یک‌روزه به استان سمنان سفر می‌کند گفت : رئیس قوه مقننه برای حضور در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی به سمنان سفر می‌کند و در حاشیه این مراسم در آئین افتتاح ایستگاه راه آهن شهر سمنان نیز حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد : رئیس قوه مقننه در نخستین برنامه خود در استان سمنان ایستگاه قطار این شهرستان را افتتاح می‌کند.

یحیایی افزود: حضور در گلزار شهدای امام‌زاده یحیی (ع) سمنان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از دیگر برنامه‌های لاریجانی در سمنان است.

وی درباره دیگر برنامه سفر لاریجانی، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی پس از آن و در ساعت 15:30 به سالن هلال‌احمر سمنان رفته و در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی این شهرستان شرکت می‌کند.

معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان همچنین گفت: همزمان با برگزاری این یادواره کتاب شهدای فرهنگی نیز به دست رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی می‌شود.

یحیایی گفت: پس از اقامه نماز جماعت رئیس مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان سمنان که در محل استانداری سمنان برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور در برنامه زنده صداوسیمای مرکز استان سمنان پایان‌بخش برنامه‌های رئیس مجلس شورای اسلامی به استان سمنان است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار