رئیس مجلس وارد سمنان شد/ارائه گزارش مجلس از اقتصاد مقاومتی

رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در یادواره شهدای فرهنگی و نشست شورای اداری استان وارد سمنان شد.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصرامروز در آغاز سفر یک روزه خود به استان سمنان وارد شد و در بدو ورود، مورد استقبال محمدرضا خباز استاندار سمنان و دیگر مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.

گفتنی است با سفر وی به استان ایستگاه قطار سمنان به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در امامزاده یحیی(ع)، حضور در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی و آئین رونمایی از کتاب شهدای فرهنگیان در سالن هلال احمر از برنامه های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان سمنان است.



*ارائه گزارش مجلس از اقتصاد مقاومتی 

 علی لاریجانی  بعد از ظهر امروز ( چهارشنبه ) در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران گفت: 30 درصد بودجه کل کشور به استانها اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه سفر به استان سمنان فرصت خوبی برای بررسی بودجه با رویکرد جدید آن است خاطرنشان کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه هر ساله 30 درصد بودجه کشور باید به استانها اختصاص یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات پارلمان در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: به زودی گزارش عملکرد مجلس درباره اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اقتصاد مقاومتی راه توسعه و برون رفت از مشکلات است.

لاریجانی بیان داشت: یکی از سیاست های ابلاغی معظم له در مقوله اقتصاد مقاومتی، نگاه ویژه به توسعه متوازن سراسر کشور است که در برنامه ششم نیز این اصل گنجانده شده است.



انتهای پیام/ ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.