اصفهان؛

برگزاری دو نمایشگاه در اصفهان

دومین نمایشگاه سرویس و کالای خواب و منسوجات خانگی به همراه اولین نمایشگاه تخصصی تلفن ثابت، همراه، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، در دومین نمایشگاه سرویس و کالای خواب و منسوجات خانگی 60 شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری حضور دارند و انواع کالای خواب، سرویس خواب، انواع حوله، انواع محصولات و تولیدات دوزندگی و انواع پارچه‌های تزئینی از قبیل ترمه را در 5500 مترمربع فضای نمایشگاهی عرضه خواهند کرد.

رویال، پرقو، خوشخواب، فالومو، لومانا، تن آسای، کارینا، آذر ریس، رز خواب، حریران، پارسینا، نگین تجارت و همتکس از جمله برندهای حاضر در این نمایشگاه هستند.

افزایش متراژ و حضور برندهای برتر در زمینه کالای خواب و منسوجات را می‌توان از جمله تغییرات این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته برشمرد.

همچنین اولین نمایشگاه تخصصی تلفن ثابت، همراه، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی همزمان با این نمایشگاه و از 16 تا 20 اسفندماه برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه 39 شرکت از استان‌های اصفهان، یزد و تهران در 1200 مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند؛ انواع تلفن همراه و ثابت، تجهیزات و لوازم جانبی تلفن همراه، مخابرات، تجهیزات و صنایع وابسته، آموزشی و پژوهشی، خدمات تجارت الکترونیک و خدمات سیم کارت در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

ساعت بازدید این دو نمایشگاه هر روز از 15 الی 22 است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار