اصفهان؛

برپایی نمایشگاه کارآفرینی و مشاغل خانگی پوشش اسلامی بانوان در کاشان

محصولات کارآفرینی و مشاغل خانگی مد و پوشش اسلامی بانوان با عنوان «عفاف و حجاب» در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گشایش یافت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دستاوردهای گوناگونی در حوزه عفاف و حجاب از بخش های مختلف کارآفرینی و مشاغل خانگی بانوان، مد و پوشش اسلامی و محصولات فرهنگی در این مراسم عرضه‌شده‌است.

مجتبی رضازاده،با اشاره به اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت چهار روز تا 11 اسفندماه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از 16 تا 19 عصر میزبان دوستداران پوشش اسلامی است.افزود: این نمایشگاه به همت فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، آموزشکده فنی دختران(فدک)، شرکت تعاونی عفاف و حجاب حکمت کاشان برپاشده‌است.

وی، با گرامیداشت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح‌کرد: سازمان فرهنگی ورزشی کاشان این نمایشگاه را بر اساس رسالت خود در حوزه فرهنگی به خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی و توجه ویژه به موضوع عفاف و حجاب دایرکرده‌است.

به‌گفته‌وی، تلاش شده‌است تا در این نمایشگاه نیازهای متنوع حوزه عفاف و حجاب بر اساس سلایق مختلف پاسخ داده و محصولاتی عرضه شود که علاوه بر رعایت تمام موازین و معیارهای دینی، از جذابیت مناسبی به منظور استفاده مخاطبان بهره‌مند باشد.

مشاور شهردار کاشان با تأکید بر تبیین عملی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز خاطرنشان کرد: این ارزش اسلامی و فطری با استحکام بخشیدن به بنیان خانواده، قادر است جامعه ای سالم و برخوردار از امنیت روانی و اخلاقی را به ارمغان آورد.

شایان ذکر است: نمایشگاه «عفاف و حجاب» با حضور مسولان سازمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از جمله حسین خوشدل معاون دانشجویی فرهنگی و حجت الاسلام ماشاءالله صديقي مدیر امور فرهنگی گشایش یافت.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.