برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه 180 ثانیه‌ای در اصفهان

جشنواره استانی فیلم کوتاه 180 ثانیه‌ای با محوریت «کارآفرینی و مدیریت کسب و کار» دراصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جشنواره استانی فیلم کوتاه 180 ثانیه‌ای با محوریت «کارآفرینی و مدیریت کسب و کار» به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی با محوریت ترویج اهمیت مهارت‌های کار و کسب توسط  اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار می‌شود.

از اهداف اصلی این جشنواره، تشویق جوانان به توسعه خلاقانه استعدادهای خود برای استفاده بهتر از فناوری‌های نوین، نشر ارزش‌های کارآفرینی و مهارت کسب و کار از طریق تصویر، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بازارچه‌های فروش محصولات و ارائه خدمات در زمینه کارآفرینی، ارزش‌آفرینی و توسعه مهارت کسب و کار بین افراد به ویژه صاحبان کسب وکارها و کارآفرینان بوده است.

این جشنواره که با شعار هر شهروند یک مهارت برگزار می شود تلاش دارد تا با تکیه بر خلاقیت و نوآوری، ثبت، نمایش، انتخاب و داوری، انتشار و آرشیو آثار ارائه شده، استمرار نشست‌های تخصصی ویژه صاحبان مشاغل و تهیه‌کنندگان آثار و تداوم همکاری با افراد کارآفرین و ارزش‌آفرین که خلاقانه در زمینه تولید آثار فعالیت کردند، در صاحبان کسب و کار ایجاد انگیزه کند.

برگزاری نشست‌های نقد و بررسی موضوعات آثار ارسالی، معرفی، مطالعه، بررسی و اطلاع‌رسانی، ایجاد فضایی سالم جهت رقابت میان آثار ارائه شده به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی آن از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند فیلم‌های کوتاه 180 ثانیه‌ای خود را با موضوع کارآفرینی و مدیریت کسب و کار تا پایان خردادماه 96 به آدرس http://maharatfilm.ir ارسال کنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار