اصفهان؛

اصفهان در ارائه خدمات الکترونیک به گردشگران نوروزی می تواند در کشور الگو شود

اصفهان در ارائه خدمات الکترونیک به گردشگران نوروزی می تواند الگوی مناسبی برای سراسر کشور باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، بازرس ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حاشیه بازدید از ستادهای اجرائی هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان افزود: مسئولان و اعضای ستاد سفر استان اصفهان امسال موفق شدند مطابق با شعار سازمان میراث فرهنگی، نوروزی ویژه و متفاوت را برای گردشگران نوروزی فراهم آورند. 

مصطفی دهقان اظهار کرد: یکی از نقاط قوت ستاد خدمات سفر استان اصفهان، اطلاع رسانی از روش های متنوع به گردشگران بود، بگونه ای که در ابنیه تاریخی و جاذبه های گردشگری اطلاع رسانی به گردشگران به شیوه های متنوعی انجام می شد .
بازرس ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، امسال در راستای ارائه خدمات متفاوت به گردشگران، نرم افزاری الکترونیکی را طراحی کرده که در تمامی ابعاد، در 107شهرستان به میلیون ها گردشگر نوروزی که استان اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به ویژگی های این نرم افزارگفت: اطلاع رسانی درباره صدها اثر تاریخی و گردشگری ، تمامی اقامتگاه های استان، راهنمای راه ها و خیابان ها و همچنین سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات گردشگران از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است.

دهقان افزود: با این وصف استان اصفهان پیشرو در امر خدمات الکترونیک به گردشگران است.
وی همچنین در حاشیه اختتامیه مراسم ورزش چوگان در میدان امام اصفهان افزود: بدون شک احیاء ورزش چوگان نقش مهمی در استمرار بقای فرهنگی ایرانیان ایفا می کند.

دهقان با اشاره به ارسال پرونده ثبت جهانی این میراث ناملموس ایرانی به یونسکو تاکید کرد: معتقدیم حضور گسترده مردم و گردشگران در نوروزگاه اصفهان و دیدن این ورزش تاریخی نشان می دهد که مردم و بویژه گردشگران ، اصلی ترین حامیان رونق مجدد ورزش چوگان هستند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.