کرمان؛

نمایشگاه دائمی اسناد روابط خارجه در استان کرمان

نمایشگاه اسناد تاریخی استان کرمان در روابط خارجه با دیگر کشورهای دنیا به زودی در محل یکی از بناهای تاریخی کرمان راه اندازی می شود.

راه اندازی نمایشگاه دائمی اسناد روابط خارجه در استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، در جلسه ای که ظهر یکشنبه باحضور استاندار کرمان، رئیس مرکز اسناد تاریخی وزارت خارجه، مسئول نمایندگی وزارت خارجه در کرمان، رئیس مرکز اسناد وکتابخانه ملی جنوبشرق کرمان و نیز نماینده مرکزکرمان شناسی برگزار شد،کلیات کار برای برپایی نمایشگاه دائمی اسناد روابط خارجه استان کرمان برنامه ریزی شد.

استاندار کرمان در این جلسه من قدردانی از راه اندازی نمایشگاه دائمی اسناد روابط خارجه در استان کرمان، گفت: این اقدام ارزشمند می تواند ضمن معرفی پیشینه تاریخی روابط خارجه کرمان که عمدتا هم در بخش های اقتصادی شایان توجه است، به جذب گردشگران بیشتر به استان کمک کند.
علیرضا رزم حسینی برضرورت برنامه ریزی برای اجرای این اقدام تاکید کرد و افزود: قطعا مردم کرمان با دیدن این اسناد به گذشته تاریخی خود بیش از همیشه افتخار و مباهات خواهند کرد.
وی تصریح کرد: امید می رود نمایشگاه دائمی اسناد روابط خارجه در استان کرمان ظرف مدت 8ماه آینده راه اندازی شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار