قزوین؛

الموت غربی آماده پذیرایی از مسافران

بخشدار الموت غربی از پیش بینی برنامه های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ اکبر رحمتی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: برپایی پایگاه راهنمای گردشگران ، اسکان مسافران ، نظارت بر عرضه و فروش محصولات غذایی و مراکز خدماتی ، چاپ برگه های معرفی جاذبه های گردشگری و توسعه واحدهای پذیرایی از جمله ی این برنامه ها است .

وی ، انعکاس و معرفی جاذبه های گردشگری در رسانه ها، ساماندهی مسایل محیط زیستی و راه اندازی سرویس بهداشتی عمومی در سرچشمه خارود و رجایی دشت، پرداخت تسهیلات بانکی به منظور توسعه یک واحد پذیرایی و ثبت کهنسال ترین درخت گردوی کشور در روستای یارود را از جمله خدمات ارائه شده در توسعه گردشگری بیان کرد .

رحمتی در ادامه با اشاره به توسعه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری اظهار امیدواری کرد : با تخصیص اعتبارات کافی از سوی اداره کل میراث فرهنگی زمینه کاوش در اماکن تاریخی و مرمت این بناها از سال آینده فراهم شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و مسافرت های تابستانی و در پی آن افزایش مسافران در جاده های الموت ، استقرار پلیس راهور در بخش الموت غربی را از دیگر ضرورت های خدمات رسانی به مردم و گردشگران دانست.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار