اردبیل؛

بازبودن تمام جاده‌های مواصلاتی و روستایی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی، مه‌گیر و کوهستانی استان اردبیل وجود دارد و تمام راههای اصلی و فرعی اردبیل باز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی افزود: در حال‌حاضر تمام راههای اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل باز است و تردد در تمامی محورهای مواصلاتی، ‌کوهستانی و مه‌گیر منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش برف از امروز بیشتر جاده‌های استان اردبیل را فرا گرفته است، افزود: شدت این بارشها زیاد نبوده و هم‌اکنون رانندگان وسایل نقلیه به راحتی می‌توانند در جاده‌های اردبیل تردد داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در محورهای کوهستانی و مواصلاتی اردبیل خبر داد و گفت: هم‌اکنون نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی استان در حال آماده‌باش بوده و مشغول خدمات‌رسانی به رانندگان هستند.

رحمتی تصریح کرد: ایمن‌سازی جاده‌ها یک اولویت اساسی است که خوشبختانه این اقداماتهم‌اکنون در محورهای اردبیل انجام شده است و از رانندگان وسایل نقلیه انتظار داریم تا نکات ایمنی را مبنای کار خود قرار دهند تا شاهد هیچ‌گونه حادثه دلخراش و تلخی در جاده‌های اردبیل نباشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات عید نوروزاظهار کرد: هم‌اکنون تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در جاده‌های اردبیل انجام شده و نیروهای راهداری در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا سفر خوب و خوشی را برای هم‌وطنانی که قصد سفر به اردبیل را دارند فراهم سازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.