ساری،

برآوردن آرزوهای عیدانه ایتام مازندرانی

نیکوکاران مازندرانی، دیشب در نخستین جشنواره ملی ایتام، آرزوهای ایتام زیرپوشش سازمان خیریه آبشار عاطفه ها را برآورده کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نخستین جشنواره ملی ایتام همزمان با نخستین روز از هفته احسان و نیکوکاری با حضور هزار یتیم مازندرانی زیرپوشش سازمان خیریه آبشارعاطفه های این استان و نیکوکاران، دیشب در سالن ورشی پیامبر اعظم شهرستان آمل برگزار شد.

در این جشنواره یتیم های مازندرانی بر روی کاغذهایی آرزوهای خود را نوشتند و روی درخت آرزوهای این جشنواره گره زدند.

نیکوکاران و شهروندان مازندرانی که به این جشنواره دعوت شده بودند و نیز نمایندگان سازمان خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل که میزبان برگزاری این جشنواره بوده، بخشی از آرزوهای این ایتام را در پایان این مراسم با اهدای کمک های نقدی و نیز غیرنقدی برآورده کردند.

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل گفت: این طرح نخستین بار و به پیشنهاد این سازمان مطرح و با موافقت مسئولان کشوری سازمان آبشار عاطفه ها در آمل برگزار شد.

حسین رمضانی با بیان اینکه بیش از هزار یتیم مازندرانی زیرپوشش خدمات حمایتی و مستمر سازمان خیریه مردم نهاد آبشارعاطفه های این استان هستند، افزود: متاسفانه اکنون فقط کمتر از 500 یتم مازندرانی دارای حامی و بقیه نیز بدون حامی دائمی هستند.

وی گفت: یکی از اهداف مهم این جشنواره، شاد کردن یتیم های استان که بدون حامی و خانواده در آستانه عید نوروز بوده که سازمان خیریه آبشار عاطفه های آمل با کمک گیری از نیکوکاران استان و شهرستان آمل بخشی از نیازهای آنان را تامین کرده است.

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل گفت: این جشنواره بیش از 10 دستگاه دوچرخه، 300 دست انواع لوازم ورزشی، 200 عدد کارت هدیه 100 و 200هزار تومانی و دهها کمک نقدی دیگر همزمان با برگزاری نخستین جشنواره ملی ایتام، میان یتیم های استان توزیع شد.

رمضانی افزود: هدف دیگر از برگزاری جشنواره ایتام، سوق دادن نیکوکاران برای زیرپوشش گرفتن یتم به عنوان حامیان دائمی آنها که بتوانند به صورت ماهانه به آنان مستمری پرداخت کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار