ساری،

آمل میزبان نخستین جشنواره ملی ایتام

نخستین جشنواره ملی ایتام با حضور بیش از هزار یتیم مازندرانی در آمل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین رمضانی مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل گفت: نخستین جشنواره ملی ایتام با حضور بیش از هزار یتیم مازندرانی به صورت آزمایشی ابتدا در آمل وپس از آن درمراکز استانها برگزار می شود.

وی افزود: آمل روز 14 اسفن دماه و همزمان با نخستین روز آغاز جشن احسان و نیکوکاری میزبان هزار یتیم در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر است.

مسئول خیریه آبشارعاطفه های آمل گفت: این جشنواره با حضور نیکوکاران ، مدیران دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه سراسر استان وشهروندان در آُستانه عیدنوروز برگزار خواهد شد.

رمضانی افزود: بهداد سلیمی، قاسم رضایی، حسن یزدانی ، کمیل قاسمی، ازورزشکاران المپیکی ایران در سال2016 ، علی کریمی ملی پوش سابق فوتبال ایران، بهروز عطایی و عادل غلامی سرمربی تیم ملی جوانان و بازیکن تیم ملی والیبال به همراه مهران غفوریان، مهران رجبی از هنرمندان سینما وتلویزیون برای شرکت در این جشنواره در آمل و حمایت از ایتام مازندران و دلجویی با آنان اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از این ایتام بدون حامی دائمی هستند، افزود: یکی از اهداف مهم این جشنواره، لزوم دست گیری از ایتام با توجه به شرع مقدس و شاد کردن آنها درآستانه عیدنوروز در کنار شخصیت های مطرح ورزشی وهنری جامعه است.

معاون سازمان خیریه آبشارعاطفه های مازندران با بیان اینکه هم اکنون بیش از 5هزار مددجوی این استان زیرپوشش خدمات حمایتی این سازمان هستند، گفت: از این شمار بیش از هزار و 500 مددجو در شهرستان آمل به صورت موردی و دائمی از خدمات حمایتی این سازمان در طول سال بهره مند هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار