کرمان؛

رشد ۱۳۴ درصدی مساعدت های حامیان طرح اکرام

مساعدت‌های حامیان طرح اکرام ایتام به ایتام تحت حمایت خود در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال۱۳۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید مرتضی حسینی پور، رییس کمیته امداد شهداد با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام بیش از ۲۰۷ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان به ایتام تحت تکفل خود مساعدت کرده‌اند، گفت: بخش اعظمی از مساعدت های حامیان به صورت نقدی به حساب ایتام واریز شده است تا علاوه بر رفع مشکلات، پشتوانه‌ای مطلوبی برای آینده‌ آنان باشد.

وی با بیان اینکه ۶۶۸ حامی خیر حمایت ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شهداد را عهده دار هستند، افزود: ۳۷۰ نفر از این حامیان در قالب طرح اکرام حمایت ۱۱۳ نفر از ایتام تحت پوشش این نهاد را بر عهده دارند و ماهیانه مساعدت‌های خیرخواهانه خود را به آنان اهداء می‌کنند.

رییس کمیته امداد شهداد با اعلام اینکه حامیان طرح محسنین نیز در قالب این طرح بیش از ۵۰ میلیون و ۵۰۶ هزار تومان به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش مساعدت کرده‌اند،خاطر نشان کرد: ۱۳۶ فرزند مشمول طرح محسنین توسط ۳۱۸ حامی حمایت می‌شوند که تلاش داریم با جذب حامیان بیشتر بتوانیم مسائل این مددجویان را برطرف کرده و مشکلات‌شان را به حداقل برسانیم.

حسینی پور با بیان اینکه طرح محسنین به منظور دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود،تصریح کرد: با تلاش‌های گسترده امدادگران و درایت و همکاری حامیان، درصدد هستیم تا ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر به مدارج عالی تحصیلی، علمی، اقتصادی و فرهنگی دست یابند.

حسینی پور با اشاره به اینکه حامیان، علاوه بر پرداخت حق سرانه خود در تامین کمک هزینه‌ جهیزیه، ارائه‌ لوازم خانگی، ساخت و تعمیر مسکن، پرداخت کمک هزینه درمان، آموزش، تحصیل و رفع سایر نیازهای خانواده‌های تحت حمایت نیز مشارکت دارند، گفت: کمیته‌ امداد به عنوان نهاد حمایتی به تنهایی قادر به تامین تمامی نیازهای خانواده‌های نیازمند نیست که لازم است خیران و نیکوکاران برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار