کرمان؛

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه جهیزیه

طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قلعه گنج پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عباس مهدوی، مدیر کمیته امداد شهرستان قلعه گنج یکی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد در حمایت از زوجهای جوان را پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه به آنان دانست و گفت: از آنجایی که ازدواج هسته اول تشکیل خانواده و سنگ بنای جامعه انسانی است، بر این اساس کمیته امداد در کنار حمایت‌های مالی از زوج‌های جوان، آموزش‌ و مشاوره‌های لازم پیش از ازدواج را به آنان ارائه می کند.

وی افزود: احیاء و تقویت فرهنگ دینی ازدواج و بستر سازی برای تسهیل روند تشکیل خانواده با الگوهای اسلامی ، ایرانی در خانواده های تحت حمایت ، تسهیل در فرآیند ازدواج مددجویان از جمله اهداف پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج به مددجویان تحت حمایت است.

مهدوی با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قلعه گنج پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: صف پشت نوبتی های دریافت جهیزیه در این شهرستان به صفر رسیده است.

وی تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه امسال ۳۷۷ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان با پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه راهی خانه بخت شده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار