اصفهان؛

ورود موج ناپایدار به استان اصفهان از عصر امروز

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از عصر امروز موج ناپایدار آب و هوایی، از سمت غرب استان اصفهان به این استان وارد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  در خصوص وضعیت آب و هوای استان اصفهان اظهار کرد: از عصر امروز موج ناپایداری از سمت غرب وارد استان اصفهان می‌شود.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه و دوشنبه استان اصفهان تحت تأثیر این موج ناپایدار قرار خواهد گرفت، افزود: این موج ناپایدار به شکل افزایش ابر، وزش باد و بارش استان اصفهان را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: بارش‌های این سامانه بارشی مناطق غرب، شمال غرب، مرکز و به تدریج شمال شرق را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد اما بارش‌های این موج ناپایدار زیاد قوی نیستند.

وی با اشاره به احتمال رگبار و رعد و برق در برخی از نواحی استان اصفهان، تأکید کرد: پس از ورود این سامانه بارشی در مناطق سردسیر استان اصفهان شاهد برف و باران خواهیم بود.

خدابخش با بیان اینکه کاهش دما از روز دوشنبه در استان اصفهان اتفاق خواهد افتاد، ادامه داد: در روز سه‌شنبه با خارج شدن موج ناپایدار از این استان، کاهش دما خواهیم داشت.

وی در خصوص افزایش دم در استان اصفهان اضافه کرد: امروز و فردا روند کاهش حداکثری دما را در استان اصفهان خواهیم داشت که به تدریج از روز سه‌شنبه حداقل دما در استان اصفهان کاهش پیدا خواهد کرد، طبق پیش بینی‌ها از روز جمعه باید شاهد روند افزایش دما در استان اصفهان باشیم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.