داورزنی: رضایت شطرنج بازان از مسابقات قهرمانی جهان نشان دهنده فرهنگ و امنیت کشور ماست/ مشکل کی روش را فدراسیون باید پیگیری کند

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد رضا داورزنی در حاشیه مراسم اختتامیه شطرنج قهرمانی زنان جهان تصریح کرد :تمامی شطرنج بازان حاضر در این مسابقات از مدت حضورشان در ایران ابراز رضایت کردند که آین نشان دهند فرهنگ مهمان موازی مردم ماست همچنین امنیت کشورمان را در شرایطی که در بسیار ی از نقاط دنیا درگیر مسائل سیاسی است رانشان می دهد.

وی افزود :افراد زیادی علیه کشورمان در خصوص این مسابقات جوسازی کردند که خوشبختانه به نتیجه ای نرسیدند و نیازی نیست که ما هم این موضوع را تبلیغ کنیم. 

وی درباره ادامه درباره مشکل مالیاتی دور باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد :اداره مالیاتی دراین باره تدبیری  اندیشیده است . بیشتر در زمینه مالیات بر عملکرد باشگاه ها است.موضوعی که در این زمینه مطرح است این ا ست که این دو باشگاه اقتصادی نیستند. اما مسولان در جلسه ای که برگزار کردند پیگیر این موضوع بودند. اما مدیران باشگاه نیز باید در این زمینه شفاف سازی کنند. 

وی افزود :این موضوع بحرانی نیست. مجموعه ورزشی کشور در چارچوب قانون عمل می کند با توجه به تدبیری که اتخاذ نشده است باید شرایطی را فراهم کنند تا مشکل بر طرف شود. 

وی در خصوص مشکل  برانکوو شایعه جدایی وی از تیم ملی فوتبال گفت :فدراسیون فوتبال باید به این موضوع رسیدگی کند و وظیفه وزارت ورزش دفاع از تیم ملی وفراهم کردم آرامش است تا تیم ملی در فضایی آرام به کارش ادامه دهد. 

داورزنی درباره پناهنده شدن اسکی بازی که به  ایران بازنگشت خاطر نشان کرد :این 
موضوع را فدراسیون اسکی پیگیری می کند نباید تصمیم عجولانه ای گرفته شود اما این ورزشکار  زمان که بخواهد می تواند به کشور باز گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار