انصراف 5 شطرنج باز از حضور در فینال قهرمانی کشور

پنج شطرنج باز از حضور در مرحله فینال مسابقات شطرنج قهرمانی کشور انصراف دادند.

انصراف 5 شطرنج باز از حضور در فینال قهرمانی کشوربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛مرحله فینال مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در دو بخش مردان و زنان از امروز آغاز می شود.

 در این رقابت ها 12 بازیکن در بخش آقایان و بانوان به مرحله فینال راه پیدا کردند. اما پیش از قرعه کشی دور اول این مسابقات 5 شطرنج باز در بخش بانوان از حضور در مرحله فینال مسابقات انصراف دادند.سارا سادات خادم الشریعه ،آتوسا پورکاشیان،غزل حکیمی فر میترا حجازی پور  از جمله بازیکنانی هستند که برای شرکت در مرحله فینال قهرمانی کشور اعلام آمادگی نکردند.

شادی پریدی نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج درباره انصراف شطرنج بازان از حضور در مرحله فینال قهرمانی کشور عنوان کرد:بازیکنانی که در مرحله فینالرقهرمانی کشور شرکت می کنند به دو روش رهی فینال می شوند برخی از طریق شرکت در مراحل مقدماتی و تعدادی طبق نظر کادر فنی جواز صعود در مرحله نهایی را کسب می کنند.

وی افزود:بازیکنانی که اصراف دادند نامشان در لیست فینالیست های شطرنج قهرمانی کشور بود اما برای حضور در دور پایانی اعلام آمادگی نکردند و قرعه کشی فینال مسابقات با 7 بازیکن انجام شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج در پایان گفت:حضور در مسابقات کشور ملاک انتخاب برای تیم ملی نیست براین اساس کناره گیری این بازیکنان تاثیری در روند انتخاب آنها برای تیم ملی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار