کشف ۱۳.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از کشف ۱۳.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۱۰ ماه امسال در اجرای طرح‌های بازرسی ۱۳.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر خبر داد.

کشف ۱۳.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسین حسینی محمدی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه با حضور مسئولان دستگاه‌های قضایی و برخی از دستگاههای اجرایی استان بوشهر با تاکید بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق یکی از موارد مهم  عملی شدن شعال امسال است که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

وی، با اشاره به طرح‌های بازرسی مبارزه با کالای قاچاق خاطر نشان کرد: در 10 ماه امسال  3هزار و 538 مورد بازرسی  مستقل و 2 هزار و 156 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط در استان بوشهر انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از کشف 13.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در 10 ماه امسال از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته تعداد 278 مورد منجر به تشکیل صورتجلسه کشف کالای قاچاق درسراسر استان بوشهر به ارزش بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال شده است .

حسینی محمدی بیان کرد: بیشترین کشفیات کالاهای قاچاق شامل کالاهای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی و آشامیدنی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ، نیروی انتظامی و سایر دستگاههای اجرایی زیربط انجام گرفته است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.