اصفهان؛

حضور مردم در صحنه های انتخابات انقلاب را بیمه می کند

فرماندار اردستان گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه های مختلف انتخابات انقلاب را در مقابل تندبادهای توطئه گران بیمه می کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور عصر امروز در همایش اخلاق سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: اگر سرمایه اجتماعی که حضور مردم در صحنه انتخابات است را نداشتیم نمی توانستیم در مقابل توطئه ها و تندباد های فراوان دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

وی با بیان این که هر قدر نظام اسلامی مقتدرتر شود دشمنان ما جری تر می شوند تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری تاثیر بسزایی در بعد داخلی و خارجی و اقتدار کشور به همراه خواهد داشت.

فرماندار اردستان خطاب به بخشداران، دهیاران، شوراها و دست اندرکاران انتخابات گفت: در اردیبهشت ماه سال 96 دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم که نقش اجرایی کشور را برعهده خواهند داشت و می طلبد همه تلاش کنیم هر چه بهتر آن را برگزار کنیم.

غیور افزود: دولت با تمام تنگناهای اقتصادی و مشکلات اجتماعی تلاش کرده ضمن یک رقمی کردن تورم کارهای عمرانی زیادی را اجرایی کند و ثمره آن را مردم احساس می کنند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما مسئولان است که با شفاف سازی و اطلاع رسانی، خدمات نظام را برای مردم تشریح کرده و امید و شادابی را به جامعه منتقل کنیم و زمینه حضور اقشار مختلف را در امر انتخابات فراهم سازیم.

فرماندار اردستان حفظ و حراست از اراضی ملی و رعایت قوانین در ساخت و سازها بویژه در روستاها را یادآور و خاطر نشان کرد: بخشداری ها و دهیاران ضمن نظارت دقیق به واگذاری اراضی و حفظ حقوق ملی همکاری لازم با قوه قضائیه نیز جهت برخورد با متخلفان داشته باشند.

علیرضا غیور امروز هم چنین در مراسم تجلیل از مربیان پیشکسوت پرورشی و مربیان شاغل بمناسبت هفته تربیت اسلامی در محل کانون شهید مفتح اردستان با بیان این که جامعه دانش آموزی جامعه ای حساس و مهم است که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد تصریح کرد: می طلبد عنایت بیشتر و ویژه ای در پیشگیری از آسیب های اجتماعی وجود داشته باشد.

غیور ارتباط بین جامعه دانش آموزی و مربیان امور تربیتی را بسیار معنوی و مثبت اعلام و خاطر نشان کرد: باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.
در این مراسم از حدود 40 نفر از مربیان و پیشکسوتان امر تعلیم و تربیت با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار