اصفهان؛

رونمایی از نخستین اپلیکیشن هواشناسی استان اصفهان

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز هم‌چنین در حیطه اطلاع‌رسانی نخستین و بهترین اپلیکیشن هواشناسی استان اصفهان رونمایی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید بیجندی  امروز در حاشیه افتتاح تجهیزات جدید اداره هواشناسی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سه سال اخیر اسفندماه‌ها در هواشناسی استان اصفهان به یاد ماندنی شده‌اند چرا که تجهیزات این اداره هر سال در این ماه جدیدتر و بهتر شده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به سه هدف عمده و تعریف‌ شده در حوزه پایش توانستیم ایستگاه خودکار سیار را تکمیل کنیم، تصریح کرد: از آنجا که هواشناسی سیار از دغدغه‌های اصلی این سازمان بود، علی رغم کمبود اعتبارات توانستیم دستگاه هوشمند هواشناسی برای موبایل را ارائه کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان تأکید کرد: در زمینه پردازش امروز به وسیله کامپیوترهایی که سال‌ها خاموش بود و به کمک کارشناسان هواشناسی، امروز سامانه پردازش سریع هواشناسی افتتاح شد که در نتیجه آن سامانه ذخیره‌سازی کشور افزایش پیدا کرد.

بیجندی ادامه داد: امروز هم‌چنین در حیطه اطلاع‌رسانی نخستین و بهترین اپلیکیشن هواشناسی استان اصفهان رونمایی شد.

وی در رابطه حوزه آلودگی هوا عنوان کرد: سه‌شنبه هر هفته در اداره کل هواشناسی استان اصفهان جلساتی برگزار می‌شود که با این جلسات و حمایت‌های مختلف توانستیم طرحی را برای کاهش آلودگی هوا ارائه دهیم که با موفقیت خوبی هم روبه‌رو بوده است.

مدیر کل هواشناسی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در حوزه ستاد سفر برای مسافران نوروزی، استان اصفهان را به چهار قطب تقسیم کردیم و توانستیم مدیریت هواشناسی را برای این مدت زمان به خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص احداث ساختمان جدید هواشناسی اضافه کرد: با مطالبات اداره هواشناسی از ارگان‌های مربوطه، زمینی برای اداره هواشناسی استان اصفهان در اصفهان فراهم شد که امیدواریم بتوانیم به زودی عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه هواشناسی استان اصفهان اولین اداره در بین دیگر ادارات است که به فیبر نوری مجهز شده، اظهار کرد: مرکز آموزشمان را که چند سالی متوقف شده بود، امروز با افتتاح سالن بسیار مجهزی کار خود را بار دیگر آغاز کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار