ابراهیمی: فوتبال امارات همیشه ضعیف تر از ما بوده است/ از سکوت فیفا تعجب می کنم

کارشناس فوتبال گفت: فوتبال امارات حتی با تمام امکانات و جذب بازیکنان خارجی همیشه از ایران ضعیف تر بوده است.

ابراهیمی: فوتبال امارات همیشه ضعیف تر از ما بوده است/ از سکوت فیفا تعجب می کنم به گزارش خبرنگار حوزه  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر ابراهیمی، مربی و پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با دیدار الوحده و پرسپولیس اظهار کرد: بازی با تیمهای اماراتی همیشه حساسیت خود را داشته است؛ اما این تیم ها هر چقدر تلاش می کنند و حتی بازیکنان خارجیجذب می کنند، باز هم نسبت به فوتبال ایران ضعیف تر هستند.  

وی به نقاط ضعف نمایندگانمان در جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: در بازی قبل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن 2 حالت مشاهده شد؛ علی رغم اینکه تیم ایران همیشه در سر زدن قوی تر از دیگر تیمها بوده، اما متأسفانه در یک ایستگاهی و دو کرنر روی دروازه ها گل خوردیم که این تعجب آور بود. مشکل دیگری که وجود داشت، این بود که تعویض مربیان استقلال و پرسپولیس در دو بازی اشتباه بود؛ مربیان همه از تجربه کافی برخوردار هستند، آنها می دانند وقتی خسرو حیدری و مسلمان از بازی خارج می شوند، صددرصد مربی می خواهد تیم حالت دفاعی داشته باشد.

ابراهیمی، در تحلیل بازیهای دیروز نمایندگان کشورمان بیان کرد: بازیهای دیروز بسیار عالی بود، خط هافبک ها خوب عمل کردند. جنگ امروز هم روی خط هافبک هاست. هر تیمی که بازی را به حریف دیکته کند باید حفظ توپ کند، در خط دفاع هم دفاع ترکیبی داشته باشد و هر جا که توپ لو می رود، از همانجا پرس انجام بدهد، که خیلی زود به گل برسد. 

وی تصریح کرد: با توجه به برد استقلال تهران و استقلال خوزستان در بازی روز گذشته، به نظر من شرایط روحی و روانی امروز پرسپولیس نسبت به بازی قبل بهتر خواهد بود؛ البته تنشی بین دو بازیکن به وجود آمده که امیدوارم تاثیرگذار نباشد. 

کارشناس فوتبال در خصوص بازی ذوب آهن و الاهلی خاطر نشان کرد: بازی ذوب آهن از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا الاهلی عربستان با امارات بسیار متفاوت است. ای کاش فیفا کاری می کرد که بازی ها داخل کشورمان انجام می شد؛ اما اینکه چرا فیفا ساکت مانده جای تعجب دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار