لیگ قهرمانان آسیا؛

ذوب‌ آهن ایران یک – الاهلی عربستان 2 / شکست تلخ ذوبی ها مقابل الاهلی + فیلم و جدول

دیدار تیم های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و الاهلی عربستان با شکست 2 بر یک ذوبی ها همراه بود.

ذوب‌ آهن ایران صفر – الاهلی عربستان صفربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:45 در ورزشگاه سلطان قابوس امارات به مصاف الاهلی عربستان رفت.

ترکیب ذوب آهن:

محمدرشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، علی همام، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، جری بنگستون و مهدی رجب زاده

ترکیب الاهلی:

یاسر المسالیم، فهد حمد، سلمان الموشر، تایسیر الجاسم، عمر سوماه، ایوانیس فیتفادزیدیس، محمد عبداشافی، سعید المولد، معتز هوساوی، عبدالفتاح عسیری و سعد عبدالامیر

لحظات حساس:

دقیقه 1: ضربه خطایی که نصیب تیم الاهلی شده بود را بازیکن حریف روی دروازه ذوب‌اهن ارسال کرد که رشید مظاهری با عکس العملی سریع ضربه بازیکنان حریف را مهار کرد.

دقیقه 4: ارسال تیر زمینی بازیکنان الاهلی را مدافعان ذوب اهن دفع و به میانه های میدان فرستادند.

دقیقه 6: محمدرضا حسینی به دلیل خطای بازیکن تیم الاهلی  دچار مصدومیتی جزئی شد که پس از لحظاتی بازی از سر گرفته شد.

دقیقه 8: الاهلی صاحب اولین ضربه کرنرش شد که مظاهری آن را دفع کرد.

دقیقه 10: نماینده فوتبال کشورمان صاحب اولین ضربه کرنرش شد که بازیکنان این نتوانستند از این موقعیت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرند.

دقیقه 13: الاهلی صاحب دومین موقعیت کرنرش شد که این ضربه تبدیل به ضد حمله بازیکنان ذوب‌ آهن شد، مهدی صاحب زاده در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت این بازیکن تیر دروازه الاهلی را به لرزه در آورد.

دقیقه 17:برای چندمین بار ذوب آهنی ها صاحب ضربه کرنر شدند که مدافعان حریف توپ را برگشت دادند.

دقیقه 18: ارسال خطرناک احسان پهلوان از سمت راست خط دفاعی الاهلی این بار روی دیرک افقی سمت راست فرود آمد تا نماینده کشورمان در عرض 5 دقیقه برای دومین بار در به ثمر رساندن گل ناکام باشد.

دقیقه 19:شوت جاسم بازیکن الاهلی از پشت محوطه جریمه با شیرجه به موقع رشید مظاهری برگشت داده شد.

دقیقه 19:جاسم در موقعیت گلزنی قرار گرفت که تصمیم گرفت شوت بزند که ضربه این بازیکن با شیرجه به موقع مظاهری برگشت داده شد.

دقیقه 24: شوت از راه دور اوساما بازیکن الاهلی با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت که همین امر عصبانیت سرمربی عربستانی را در پی داشت.

دقیقه 27: شوت حسینی را دروازه بان الاهلی روانه کرنر کرد که در برگشت بازیکنان ذوب آهن نتوانستند از این کرنر به دست آمده استفاده کنند.

دقیقه 28: شوت بازیکن الاهلی و دفع ناقص مدافعان ذوب آهن توپ را جلوی پای عبدالفتاح اسیری قرار داد که او هم با یک ضربه آرام نخستین گل این دیدار را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه 33: نماینده فوتبال کشورمان در حالی که صاحب یک ضربه کاشته شده بود و می توانست کار را به تساوی بکشاند اما رجب زاده با بی دقتی تمام توپ را به آسمان فرستاد.

دقیقه 39: یک و دوی بازیکنان الاهلی با واکنش به موقع مظاهری دفع شد اما وی به دنبال این حرکت آسیب دید.

دقیقه 45: جری بنگستون در موقعیت تک به تک با دروازه بان الاهلی با خطای معتز هوساوی مدافع این تیم سرنگون شد که در این لحظه داور کره ای به بازیکن الاهلی کارت قرمز نشان داد.

دقیقه 45+2: مهدی رجب زاده پنالتی ذوب آهن را به گل تساوی نماینده کشورمان تبدیل کرد.

مهدی رجب زاده پس از زدن گل پیراهن خود را بالا زد که روی زیر پیراهنش جمله زیبای حضرت فاطمه(س) عزت دو عالم است نقش بسته بود.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر یک به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم علی حمام با خطای سفت و سخت بازیکن الاهلی مواجه شد برای لحظاتی کوتاه احساس درد کرد که خوشبختانه مصدومیتش جزئی بود به بازی ادامه داد.

دقیقه 50: شوت جری بنگستون از پشت محوطه جریمه با اختلاف ناچیزی نسبت به دروازه الاهلی روانه اوت شد.

دقیقه 51: شوت محکم جری بنگستون در داخل محوطه جریمه با عکس العمل نصف نیمه دروازه بان الاهلی روانه کرنر شد.

دقیقه 55: الاهلی مانند دفعات گذشته صاحب ضربه کرنر شد که بازیکنان ذوب آهن این توپ را برگشت دادند.

دقیقه 60: جری بنگستون از فضای خالی بوجود آمده پشت مدافعان الاهلی استفاده کرد،در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما خروج به موقع دروازه بان حریف بنگستون را در به ثمر رساندن گل دوم تیمش ناکام گذاشت.

دقیقه 64:با توجه به ده نفره شدن تیم حریف و اتوبوسی دفاع کردن این تیم بازیکنان ذوب آهن نمی توانند موقعیت سازی کنند.

دقیقه 65:احسان پهلوان در محوطه شش قدم الاهلی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه محکم این بازیکن با اختلاف ناچیزی نسبت به دروازه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه 68: ذوب آهن مانند دفعات گذشته صاحب ضربه کرنر شد که توپ ارسالی بازیکنان این تیم بهخ شکل مهارانه ای روی سر محمدزاده فرود آمد و ضربه هد این بازیکن توسط دروازه بان الاهلی به خوبی مهار شد.

دقیقه 71:ذوب آهنی ها در پشت محوطه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که نماینده کشورمان نتوانست از این موقعیت عالی به دست آمده استفاده کند، بازیکنان الاهلی توپ را برگشت دادند.

دقیقه 78:ضربه ارسالی مهدی رجب زاده از روی نقطه کرنر با برگشت مدافعان حریف مواجه شد.

دقیقه 80: شوت عمر المسامه درون محوطه جریمه ذوب آهن به شکل خطرناکی از کنار دروازه نماینده کشورمان به اوت رفت.

دقیقه 82: ضربه سر مهاجم الاهلی با دفع به موقع مظاهری همراه بود.

دقیقه 84:الاهلی در پشت محوطه ذوب آهن صاحب یک ضربه کاشته شد که عمر السوماح با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه مظاهری کرد.

دقیقه 94: بازیکنان ذوب آهن در حالی که در ثانیه های پایانی بازی سر پا حمله شده بودند و می توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند اما با تجمع مدافعان الاهلی در امر گلزنی ناکام ماندند تا در پایان بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود نماینده عربستان خاتمه یابد.

ذوب‌ آهن ایران یک – الاهلی عربستان 2 / شکست تلخ ذوبی ها مقابل الاهلی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آریایی
۲۰:۵۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
در آسیا همه ایرانی هستیم . زنده باد نمایندگان فوتبال ایران.زنده باد ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
دمش گرم پنالتیه چسبید من ذوبی نیستم طرفدار پرسپولیسم اما پنالتیو تو اخبار وسط دو نیمه دیدم دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
حیف شد برد تیمم با باخت ذوب شادیمون کم شد .واقعا حیف
آخرین اخبار