شکایت هواداران الهلال عربستان از قیمت بلیت بازی با الریان

تیم الهلال عربستان در شرایطی امروز در دومین بازی لیگ قهرمان آسیا به مصاف الریان قطر می رود که قیمت بلیت های این دیدار با افزایش مواجه شده است.

شکایت هواداران الهلال عربستان از قیمت بلیت بازی با الریان به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه "الریاض" تعدادی از هواداران تیم الهلال عربستان نسبت به افزایش بهای بلیت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017، معترض شدند.

بر اساس این گزارش تیم الهلال عربستان در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض میزبان الریان قطر است.

ورزشگاه فهد ملک شهر ریاض 70 هزار نفر ظرفیت دارد که قیمت بلیت های آن با 4 قیمت مختلف 34 هزار تومان (40 رالب عربستان) طبقه فوقانی، 129 هزار تومان (150 رالل عربستان) جایگاه معمولی طبقه اول، 430 هزار تومان (500 رالن عربستان) صندلی های ویژه طبقه اول و 690 هزار تومان ( 800 رالر عربستان) جایگاه ویژه تعریف شده است.

افزایش قابل توجه قیمت بلیت مسابقات امسال صدای بسیاری از تماشاگران عربستانی را در آورده است به طوری که بسیاری از آنان قدرت خرید بلیت و حضور در ورزشگاه را ندارند.

گفتنی در تمامی بازی های الهلال در ورزشگاه الریاض معمولا قیمت بلیت 35 رالا عربستان بوده که هم اینک برای مسابقات آسیایی با افزایش زیادی مواجه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار