برانکو: برتری مقابل الوحده پایان راه پرسپولیس نیست/ بازگشت به بازی برای ما اهمیت زیادی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برتری مقابل الوحده پایان راه پرسپولیس نیست چراکه در ادامه رقابت ها بازی های دشواری پیش رو داریم/.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار الوحده و پرسپولیس بیان کرد:از لحاظ روحی انتظار چنین بازی سختی را داشتیم و البته این انتظار هم طبیعی بود.

وی افزود: چند موقعیت خوب را در زمانی که از الوحده جلو بودیم، از دست دادیم و سپس نتیجه ۲ بر یک به سود حریف شد اما در نهایت برنده شدیم.  بازگشت به بازی پس از عقب افتادن از حریف، اهمیت زیادی دارد. به هر حال این قانون فوتبال است که اگر گل نزنید، گل می‌خورید. باید از طرفدارانمان تشکر کنم که مانند همیشه از ما حمایت کردند و به همین دلیل از آن ها ممنون هستم.

برانکو درمورد احساس خود از پیروزی در این بازی خارج از خانه تصریح کرد: بردن این بازی برای ما مهم بود و هرچند میهمان بودیم اما برنده شدیم.این پیروزی قدم خوبی برای پرسپولیس است اما پایان کار نیست چراکه در ادامه رقابت ها دیدارهای دشواری داریم. نمی‌توانیم بگوییم همه چیز تمام شده است. تیم‌های دیگر هم در این گروه شانس صعود دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا در تیمش از بازیکنان خارجی هم بهره می برد یا خیر، اظهار داشت:  در این بازی از بازیکنان ایرانی استفاده کردم که نیاز پرسپولیس را برآورده کردند. البته یک دروازه‌بان خارجی داریم که روی نیمکت قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
اگرطارمی بلافاصله به توپ ضربه بزندهربازی پنج گل میزند
آخرین اخبار