قزوین؛

هزینه کرد درست ۹۵ درصدی تسهیلات بهین یاب

معاون اقتصادی استاندار قزوین می‌گوید: ۹۵ درصد تسهیلات پرداختی بهین یاب درست هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی در جلسه شورای بانک‌ها افزود: بازرسی و راست آزمایی نحوه هزینه کرد تسهیلات بهین یاب نشان می‌دهد ۹۵ درصد از تسهیلات در مسیر درست هزینه شده و فقط ۵ درصد آن انحراف داشته است.
حبیبی اضافه کرد: تاکنون از ۳۵۰ واحد تولیدی و کشاورزی دریافت کننده تسهیلات بازرسی شده است و در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کردیم.
 
 
 
معاون اقتصادی استاندار گفت : به هزار و ۵۰ واحد صنعتی تسهیلات داده شده است و ۳۵۰ واحد هم بازرسی و راست آزمایی شده اند.
 
وی بیان کرد: هزار و ۹۱ میلیارد تومان به این واحد‌ها تسهیلات داده شده واستان رتبه چهارم پرداخت تسهیلات را در کشور از آن خود کرده است.
 
حبیبی افزود: در هفته گذشته تعداد ۴۰ واحد دریافت کننده تسهیلات بازرسی و نظارت شدند که باید ۸۰ واحد مورد بازرسی قرار می‌گرفت.
 
معاون اقتصادی استاندار گفت: مقرر شده است در هر شهرستان هفته‌ای ۲۰ واحد تولیدی که از تسهیلات بهین یاب استفاده کرده اند مورد بازدید قرار گیرد و راستی آزمایی شود، اما برخی شهرستان‌ها خوب عمل نکرده اند و باید این وضعیت جبران شود.
 
وی افزود: به نتیجه رساندن طرح بهین یاب نیازمند کنترل دقیق و مستمر است.
 
حبیبی همچنین گفت : در سفر هیات دولت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در کمیته امداد به استان تعلق گرفت که تا کنون ۴۰ درصد آن پرداخت شده است.
 
معاون اقتصادی استاندار در ادامه گفت : با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و کشاورزی بیش از ۱۸ هزار شغل ایجاد شده است و بیش از ۱۰ هزار نفر از آنان بیمه شده جدید هستند.
 
وی ادامه داد: تا پایان سال باید ۲۰ هزار شغل در استان باید ایجاد شود و تا کنون ۹۰ درصد هدف گذاری اشتغال محقق شده است.
 
انتهای پیام/

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.